Att ledtråden jag skrev nog var väldigt otydlig och flummig. Inte så svart eller vit om man säger såNej, men du luddade alltså för någon? vad innebär det? Jag vill också ludda!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att ledtråden jag skrev nog var väldigt otydlig och flummig. Inte så svart eller vit om man säger såNej, men du luddade alltså för någon? vad innebär det? Jag vill också ludda!
Tack snälla! Hästen har fått plats på ett fönsterbläck i vardagsrummet och boken kan jag inte lägga ifrån mig, chokladen slinker ner lättDet kan hon!!
tyvärr är jag någon annans tomteÄr @_Elly_ min tomte?
Nepp, du får leta vidare@gul_zebra kan du vara min?
Tyvärr inteÄr @Squie min tomte?
Varsågod! Haha, var tvungen att dubbelkolla vad jag skrevTack så jättemycket för alla fina klappar! Och jag hade kul åt ledtråden
(Och tycker du har väldigt snygg handstil, särskilt jämfört med min egen)
Jag trodde du skrev fel och att du hade tänkt skriva "tomtade"Att ledtråden jag skrev nog var väldigt otydlig och flummig. Inte så svart eller vit om man säger så
Nej, jag är inte med i år.Ok tack
Kan det vara så att du är min tomte till och med?
Vad kul att det blev bra!!Tack snälla! Hästen har fått plats på ett fönsterbläck i vardagsrummet och boken kan jag inte lägga ifrån mig, chokladen slinker ner lätt