Secret Santa 2023

Hemma!
Har äntligen öppnat min klapp. Tack snälla tomten!
Jag fick ett "varm-choklad-kit" med mugg, marshmallows, polka-käppar, tomte-sked, sugrör, choklad (-pulver och -bit) och ett te som luktar såå gott. Och ett ljus ❤️💝😊✨
Tyvärr så har den fina muggen inte klarat resan.😢

20231224_231331.jpg

Min första gissning på tomte blir @WS6

Äntligen dags! :bump:

Och så superbra innehåll 😍 Bivaxdukar har jag tänkt skaffa eller göra hur länge som helst men inte blivit färdig till. Och dessa är ju jättefina! De kommer jag garanterat att ha stor glädje av.

Och så min cravings-lakrits, dessutom i en ännu otestad smak som låter helt delikat redan innan provsmakningen. :heart

Stort tack för jättefina klappar som jag tror kommer från en varulvslekande Santa? (som en gång gestaltade den legendariska Kinesiska Muren) Nämligen @cirkus :)

IMG_4658.webp

Tusen tack snälla Tomten! 😍
Jag fick lyxkaffe, bakformar med strösselmönster, chokladbräck, stjärnpraliner, superfärsk, supergod saltlakrits och en jättefin knutklämma.
Missarna fick godis som fick den lilla att gå bananas när hon hjälpte mig att öppna och den stora att göra ljud som jag aldrig hört när han skulle få smaka. 😹
Jag är SÅ tacksam för mina fina klappar men har inte en susning om vem som kan vara min tomte. Får ta tag i det imorgon, är alldeles för trött ikväll!

Bifogade filer

• PXL_20231224_214017777.webp
    PXL_20231224_214017777.webp
    268,2 KB · Visningar: 70
Jag vill bara säga till min tomte att jag redan smaskat i mig en del av lakritsen men jag glömde ledtråden hemma så jag kan inte gissa än. Imorgon ska jag minsann leta upp dig! :cool:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
4 489
Senast: Nixehen
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 279
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 313

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka