Jag är ärad att du frågar, men jag är inte din tomte.Jag undrar om @Klara kan vara min tomte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ärad att du frågar, men jag är inte din tomte.Jag undrar om @Klara kan vara min tomte?
Bra gissat! som jag skrivit tidigare så glömde jag ju all form av ledtrådarEn vild gissning; är du @Ninnurur min tomte?
Alldeles rätt såklart!Äntligen dags!
Och så superbra innehåll Bivaxdukar har jag tänkt skaffa eller göra hur länge som helst men inte blivit färdig till. Och dessa är ju jättefina! De kommer jag garanterat att ha stor glädje av.
Och så min cravings-lakrits, dessutom i en ännu otestad smak som låter helt delikat redan innan provsmakningen.
Stort tack för jättefina klappar som jag tror kommer från en varulvslekande Santa? (som en gång gestaltade den legendariska Kinesiska Muren) Nämligen @cirkus
Visa bifogad fil 135300
Ja kanske
Men lär man ha olja till då eller hur funkar det?
Stod i brevet som jag fick att det fanns flera ledtrådar, men jag hittar bara en. Om inte apelsinen på ena paketet var en ledtråd vill säga. Känner mig extremt trög just nu
Jag är tyvärr oskyldigJag har absolut ingen aning om vem jag ska gissa på och lyckas inte få fram var paketet skickades från i appen så jag är helt lost. Borde noterat adressen kanske men har inte mått så bra det sista att jag tänkt så långt.Finns det en ledtråd med i paketet så har jag inte fattat den. Så jag gissar på ett gäng åt gången tills jag hittat rätt. Någon av följande som är min tomte?
@gul_zebra @Ninnurur @Blacksmithfarm @Wingates @EZMK
Stort tack ska du ha, det passade mig perfekt alltihopa först fattade jag ingenting av ledtråden men efter lite klurande så gick det upp ett ljus.Det stämmer alldeles utmärkt!
Jag räknade efter och av 52 anmälda så var det 52 eller 51 uppvisade paketinnehåll! Borde vara 51 för @Lumos_Nox har väl ännu inte fått sin julklapp?Visst är det väl ännu ganska många som inte visat upp sina paket?
Vi vill se bilder på alla klappar ju!
Var nog 52 ändå, tänkte att @Islandshästryttare stod kvar på anmälda-listan.Jag räknade efter och av 52 anmälda så var det 52 eller 51 uppvisade paketinnehåll! Borde vara 51 för @Lumos_Nox har väl ännu inte fått sin julklapp?
Haha ja men dåså, då ska jag inte gnälla!Var nog 52 ändå, tänkte att @Islandshästryttare stod kvar på anmälda-listan.
så alla som kunnat har visat upp sina paket faktiskt
Det kanske bara var för få deltagare?Haha ja men dåså, då ska jag inte gnälla!
Jag tyckte också det var lite först, men insåg nu att de nog försvann bland alla tomtegissningar.Haha ja men dåså, då ska jag inte gnälla!
Mycket vill ha mer!Det kanske bara var för få deltagare?
Nix. Jag har tomtat för @LillgrådisGissar hejvilt nu.
@cirkus är du min tomte?
Till mitt offer:
Många har använt mig som avsändare; Din ledtråd är att avsändare och ort stämmer!
Kan du vara min tomte?Här kommer en extra ledtråd till mitt tomtebarn. Det finns tre ledtrådar som alla har med individer i hushållet att göra.