Secret Santa 2023

Har kommit hem och har öppnat! Blev superglad för allt! Tusen tack snälla snälla tomten!
Tyvärr vet jag inte alls vem du är, återkommer när jag har en gissning.

Bifogade filer

• 20231224_205308.webp
    20231224_205308.webp
    157,2 KB · Visningar: 99
20231224_171153.jpg

Ja då har jag kommit men från jobbet och kunnat öppna alla paket och det var många som jag älskar. Mest imponerad över min Tomte är att det hunnits med att få till kylskåpsmagnet med Rune och Eddie och ändå posta paketet så tidigt.
När jag skulle smaka godiset i skenet av stearinljus kommer min tomte att skratta. Det var visst fel påse och hästgodis smakar inte saltlakrits.....
Med tanke på det fina kortet chansar jag på att @Fjordfrälst är min tomte

Senast ändrad:
Visa bifogad fil 135277
Ja då har jag kommit men från jobbet och kunnat öppna alla paket och det var många som jag älskar. Mest imponerad över min Tomte är att det hunnits med att få till kylskåpsmagnet med Rune och Eddie och ändå posta paketet så tidigt.
När jag skulle smaka godiset i skenet av stearinljus kommer min tomte att skratta. Det var visst fel påse och hästgodis smakar inte saltlakrits.....
Med tanke på det fina kortet chansar jag på att @Fjordfrälst är min tomte

Stämmer! 🥰 kanske var nog väldans lätt med både fjordhäst och salig (frälst) 😅.
Haha låter hårt för tänderna 😂. Jo men satte igång att snoka direkt och hitta ett bra företag och beställde såna även åt mig och en av mina bästa vänner och ja det gick kvickt! 😊.

När jag fick dina ledtrådar tänkte jag baggis!
Saltlakrits har jag gett bort förr så det vet jag var jag köper.
Choklad, har ju en chokladfabrik bara några mil bort.
Kaffe enkelt, kan bli ledtråd...
Grisar det är ju jul så julgrisar finns ju om inte annat.
Lakrits säljaren hade upphört
Chokladfabriken hade ingen mörk choklad
Kaffet jag tänkt väger en del och det lakrits jag fick tag i vägde ännu mer. Måste ju tänka på storlek och vikt på paketet.
Jag lägger helt enkelt krutet på grisar.

Fanns det några grisar?
Ja menar åtminstone något med Greta gris borde finnas.
Jag har letat i dyra affärer, billiga stormarknader, leksaksaffärer, nätet rubbet. Det jag hittade är det du har fått.

Lite kort det känns ju bra att det blev uppskattat!

God Jul
Vilken kamp! :bow: Det blev ju hur bra som helst!! ❤️

Secret Santa -> Snäll Bukefalist
Ceta -> athena_arabians
Hagel -> Jeps
Piglet82 -> parellikusken
cambodia -> Therese1988
mysboll -> Cattis_E
Kakis -> Klara
Wingates -> Hajfisk
Sweep -> Kakis
Asko -> Squie
Masse -> Piglet82
Hajfisk -> Caoimhe
cili -> cewe
zassoo -> mysboll
Snurrfian -> Hagel
Jeps -> Takire
Miiikaela_ -> Malin_L
Tranan -> cili
Lillgrådis —> Nixehen
Blacksmithfarm -> Madalitso
Madalitso -> Ninnurur
Sonic76 -> cambodia
athena_arabians-> _Elly_
Diabetikern -> Ii-ssis
Malin_L - > AbCdE

Innehållet sen, jag skrattade rakt ut med kassen, den är perfekt! 😍 Fantastiska chokladhundar, godis som Ville gärna ville komma åt och en perfekt anteckningsbok. Tusen tack min fina tomte! Jag måste klura vem som har skickat, jag misstänker att trycket på kassen är gjort med mig i tanke.
20231224_223208.webp

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
4 489
Senast: Nixehen
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 279
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 313

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka