Tyvärr, inte din heller@Calmiche du är min tomte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr, inte din heller@Calmiche du är min tomte!
oh, ser intressant utVigil
Min filt smakar inget vidare, hur är din?*stoppar filt i munnen för att inte gissa på andras ledtrådar*
Men jättekul när folk delar med sig sånt ändå så alla kan gissa
Inte helt fel faktiskt men tror julmaten var godareMin filt smakar inget vidare, hur är din?
Zitt på händerna dobbizMin filt smakar inget vidare, hur är din?
Vilket sätt att sno innan fototVisa bifogad fil 135170
Tack snälla tomten! Zeus har redan lagt tassarna på sina presenter
Återkommer med gissning senare!
Det är fn svårt, mina hundar vet vilka tomtar jag avslöjat när jag sitter här o ropar rakt utZitt på händerna dobbiz
Visa bifogad fil 135277
Ja då har jag kommit men från jobbet och kunnat öppna alla paket och det var många som jag älskar. Mest imponerad över min Tomte är att det hunnits med att få till kylskåpsmagnet med Rune och Eddie och ändå posta paketet så tidigt.
När jag skulle smaka godiset i skenet av stearinljus kommer min tomte att skratta. Det var visst fel påse och hästgodis smakar inte saltlakrits.....
Med tanke på det fina kortet chansar jag på att @Fjordfrälst är min tomte
Det är ett rökelsevattenfall,placera konen högst upp o tänd på den så rinner röken neråt.Tack snälla tomte.
Gissar att de små träkonerna hänger ihop med det lilla fatet med grodan? Men måste erkänna att jag inte riktigt förstår hur Ena katten kör rejs med en av grisarna, den flög i hela vardagsrummet Måste fundera vidare vem som kan vara min tomte
Visa bifogad fil 135210
Vilken kamp! Det blev ju hur bra som helst!!När jag fick dina ledtrådar tänkte jag baggis!
Saltlakrits har jag gett bort förr så det vet jag var jag köper.
Choklad, har ju en chokladfabrik bara några mil bort.
Kaffe enkelt, kan bli ledtråd...
Grisar det är ju jul så julgrisar finns ju om inte annat.
Lakrits säljaren hade upphört
Chokladfabriken hade ingen mörk choklad
Kaffet jag tänkt väger en del och det lakrits jag fick tag i vägde ännu mer. Måste ju tänka på storlek och vikt på paketet.
Jag lägger helt enkelt krutet på grisar.
Fanns det några grisar?
Ja menar åtminstone något med Greta gris borde finnas.
Jag har letat i dyra affärer, billiga stormarknader, leksaksaffärer, nätet rubbet. Det jag hittade är det du har fått.
Lite kort det känns ju bra att det blev uppskattat!
God Jul
Du får skumtomtar som muta om du vet vem min tomte är!Det är fn svårt, mina hundar vet vilka tomtar jag avslöjat när jag sitter här o ropar rakt ut
Ok tackDet är ett rökelsevattenfall,placera konen högst upp o tänd på den så rinner röken neråt.