Secret Santa 2023

Och jag har fĂ„tt alldeles ljuvliga paket đŸ„°

Bifogade filer

• 20231216_210756.webp
    20231216_210756.webp
    383,5 KB · Visningar: 85
Den hĂ€r trĂ„den kommer skapa ett julpappersberoende av sĂ€llan skĂ„dat slag. NĂ€sta Ă„r kommer alla paket vara inslagna i papper frĂ„n Rusta. Borde de betala ut provision till oss? đŸ€”
De bör definitivt ge provision till er :rofl:

För variation kan jag nÀmna att clas ohlson har vÀldigt fina julpapper ocksÄ, jag Àlskar deras rutiga:
Screenshot_20231216-221059_Samsung Internet.webp

Men det betyder förstÄs inte jag anvÀnt detta papper till ss :sneaky:

MÄste be min tomte om lite ursÀkt.
Min paket kom uppenbarligen hit den 13/12 men tyvÀrr kom aviseringen bort frÄn Postnord
Idag kom en pÄminnelse och det gÄr givetvis inte att hÀmta ut idag.

Sista dag att skicka imorgon!

Jag sÀger inte om jag skickat Àn eller fortfarande ska. Men har slagit in och förpackat i alla fall. Blev vÀl inte helt perfekt men litar pÄ att mitt offer Àr en vettig mÀnniska som förstÄr sig pÄ Àven imperfekthet :laugh:.

Jag ska nog avvakta med att öppna den fint inslagna kartong jag fick â˜ș

Liknande trÄdar

Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
5 351
Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 809
Senast: Barbabelle
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 415
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu Ă€r det dags - hĂ€r kommer Ă„rets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„ lĂ€get, men lĂ€s Ă€ndĂ„ igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 378

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

• TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka