Secret Santa 2023

1. gul_zebra
2. cirkus
3. Ninnurur
4. Blacksmithfarm
5. Wingates
6. EZMK
7. Mirre
8. Therese1988
9. Tranan
10. cili
11. zassoo
12. Fjordfrälst
13. Kakis
14. Hippocampus
15. Cambodia
16. AbCdE
17. Bapelsin
18. Madalitso
19. ii-ssa
20. cewe

Fått paket utan att vara med som givare
Islandshästryttare

Min telefon är lite trasig så skärmen lever sitt eget liv, så ibland hinner jag inte skriva klart. Men skulle skriva att vi får göra såhär istället.

Bifogade filer

• 20231216_115749.webp
    20231216_115749.webp
    90,2 KB · Visningar: 52
Och vi har det åå soffkuddar, också Rusta. :D
Till inköpslistan:
Femtioelva rullar papper (fick precis tips om att Lidl har bra kvalitet på sina också..)
Gardiner
Soffkuddefodral

Får nog ta och sluta läsa den här tråden tills jag varit iväg till den större staden på onsdag, den har dåligt inflytande på min ekonomi :cautious:
(men.. det kunde varit knark! och då är presentpapper en sjukt mycket billigare last!)

Till inköpslistan:
Femtioelva rullar papper (fick precis tips om att Lidl har bra kvalitet på sina också..)
Gardiner
Soffkuddefodral

Får nog ta och sluta läsa den här tråden tills jag varit iväg till den större staden på onsdag, den har dåligt inflytande på min ekonomi :cautious:
(men.. det kunde varit knark! och då är presentpapper en sjukt mycket billigare last!)
Men bra present papper är så svårt att få tag i.

Till inköpslistan:
Gardiner
Soffkuddefodral

Du menar att presentpapper inte är knark? Tycker snacket i den här tråden motsäger din hypotes 😂

Till inköpslistan:
Gardiner
Soffkuddefodral

Har för mig att det fanns som påslakan också. :laugh:

Det är ju klurigt det här med ledtrådar. Jag är faktiskt riktigt nöjd med ledtråden/arna jag gett till mitt tomtebarn i år. Sedan är det så svårt att veta - är det för lätt? För svårt? Uppskattar min mottagare om det är lätt eller svårt? Vad är lagom?

Jag tror att mitt tomtebarn kommer fatta ledtråden direkt. :rofl: :nailbiting:
Superdspännande! Är också nöjd med min ledtråd, tänker att den antingen är busenkel eller alldeles för svår 😂

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
5 332
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 605
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 413
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 377

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • 07:or del 23
  • Föl 2023