Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag medÅh börjar bli lite nervös över att mitt tomtebarn/offer ska bli nöjd
Så fina inslagningar!Visa bifogad fil 134409
Sen öppnade jag lådan och däri låg de finaste små paketen jag någonsin skådat
Och tydligen har Miss Li och Dolly också varit snälla i år
Nu känns julafton alldeles för långt borta plötsligt.
ja o "banden" är ju magiska!Så fina inslagningar!
Så fina inslagningar!
ja o "banden" är ju magiska!
Samma här .I övrigt kikar jag Postnord-appen flera gånger om dagen för att se om min tomte har postat mitt paket ännu. Jag är otålig.
Äsch, det är väl ingen som är med och förväntar sig de mest perfekt passande klapparna någonsin? Då får man ju skicka en önskelista, vilket skulle ta bort en hel del av det roliga med leken .
Alla gör ju så gott dom kan utifrån sina förutsättningar
Han är ute efter hamstern.. Du måste rädda den!Jag har nu hämtat ut mitt paket, titta så fint och blingigt innehåll
Visa bifogad fil 134423
(Katten var inte med i paketet, men han är helt övertygad att alla är till honom)
Men nu snackar vi julpapperVisa bifogad fil 134450
Dålig bild men de inslagna paketen som låg i paketet
Tror rusta är boven igen? Vi har det trycket på julgardin hos dottern, köpt därMen nu snackar vi julpapper
Bra ledtråd till nästa år.Det sämsta med secret santa är att jag tänker "jag vill ha det pappret och det pappret och det pappret", så julpappersönskelistan växer sig enorm när det blir fler för varje bild någon lägger upp. Min tomte hade lika gärna kunnat köpa en samling presentpapper i olika varianter och jag hade öppnat med mycket tindrande ögon
Då vet vi. Får man dig att skicka till ett annat år så skickar man ett paket som är format som en rulle istället. Ett par rullar julpapper inskagna i annat julpapper samt andra saker som går i "rullen" .Det sämsta med secret santa är att jag tänker "jag vill ha det pappret och det pappret och det pappret", så julpappersönskelistan växer sig enorm när det blir fler för varje bild någon lägger upp. Min tomte hade lika gärna kunnat köpa en samling presentpapper i olika varianter och jag hade öppnat med mycket tindrande ögon