Secret Santa 2023

Jag har fĂ„tt pakeeeeet! 😍😍😍

P_20231217_140901.webp

1. gul_zebra
2. cirkus
3. Ninnurur
4. Blacksmithfarm
5. Wingates
6. EZMK
7. Mirre
8. Therese1988
9. Tranan
10. cili
11. zassoo
12. FjordfrÀlst
13. Kakis
14. Hippocampus
15. Cambodia
16. AbCdE
17. Bapelsin
18. Madalitso
19. ii-ssa
20. cewe
21. Takire
22. Hajfisk

FĂ„tt paket utan att vara med som givare
IslandshÀstryttare

Det Àr inkörsporten till tung kriminalitet :sneaky:
Ja det böjar med lite skrivar papper sen nÀr det inte ger nÄgon effekt sÄ gÄr man pÄ termo papper, du vet kvitto papper, sen blir det bakplÄtspapper, nÀr man vÀl har kommit det sÄ Àr det bara en tidsfrÄga innan man gÄr pÄ det riktigt tunga saker, presentpapper, jul papper. nÀr man Àr dÀr finns det ingen rÀddning.

Ja det böjar med lite skrivar papper sen nÀr det inte ger nÄgon effekt sÄ gÄr man pÄ termo papper, du vet kvitto papper, sen blir det bakplÄtspapper, nÀr man vÀl har kommit det sÄ Àr det bara en tidsfrÄga innan man gÄr pÄ det riktigt tunga saker, presentpapper, jul papper. nÀr man Àr dÀr finns det ingen rÀddning.
Jag har gÄtt rakt pÄ dom tunga grejerna, det blev presentpapper direkt. Ni kommer snart se mig i en serie pÄ TV3, dÀr jag sitter i mycket starkt motljus och pratar genom röstförvrÀngare om hur mina Är som presentpappermissbrukare har pÄverkat mig och mina nÀrstÄende

Snart sitter nÄgon julpappersberoende bukefalist i LyxfÀllan och grÄter ut för att barnen inte fÄr nÄgra julklappar dÄ alla pengar gÄtt Ät till papper... :cry:
Om barnen Ă€r i 0-2 Ă„rs Ă„ldern sĂ„ Ă€r det nog okej Ă€ndĂ„, enligt min erfarenhet Ă€r pappret och snörena minst lika intressanta som innehĂ„llet dĂ„ 😉

Fick ett pling i postnord appen frÄn Big Santa, inga mysterier över vad paketet Àr för :p
Dock antar jag att adressen dÄ inte kommer innehÄlla nÄgra ledtrÄdar ... :cautious:
Men det gÄr att se vart paketet har lÀmnats in :angel: det kan ju ge en liten ledtrÄd;)

Liknande trÄdar

Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
5 318
Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 600
Senast: Barbabelle
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 291
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu Ă€r det dags - hĂ€r kommer Ă„rets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„ lĂ€get, men lĂ€s Ă€ndĂ„ igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 371

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

• Ridskoleryttare
  • 07:or del 23
  • Föl 2023