Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan fixa papper frÄn rusta, clabe i sjön, dollarstore, och IKEA. kontant betalning IKEA parkeringen bakom Eken.Har det börjats med langare ocksÄ nu inom julpappersmarknaden?
Det Àr inkörsporten till tung kriminalitetHar det börjats med langare ocksÄ nu inom julpappersmarknaden?
Ja det böjar med lite skrivar papper sen nÀr det inte ger nÄgon effekt sÄ gÄr man pÄ termo papper, du vet kvitto papper, sen blir det bakplÄtspapper, nÀr man vÀl har kommit det sÄ Àr det bara en tidsfrÄga innan man gÄr pÄ det riktigt tunga saker, presentpapper, jul papper. nÀr man Àr dÀr finns det ingen rÀddning.Det Àr inkörsporten till tung kriminalitet
Jag har gÄtt rakt pÄ dom tunga grejerna, det blev presentpapper direkt. Ni kommer snart se mig i en serie pÄ TV3, dÀr jag sitter i mycket starkt motljus och pratar genom röstförvrÀngare om hur mina Är som presentpappermissbrukare har pÄverkat mig och mina nÀrstÄendeJa det böjar med lite skrivar papper sen nÀr det inte ger nÄgon effekt sÄ gÄr man pÄ termo papper, du vet kvitto papper, sen blir det bakplÄtspapper, nÀr man vÀl har kommit det sÄ Àr det bara en tidsfrÄga innan man gÄr pÄ det riktigt tunga saker, presentpapper, jul papper. nÀr man Àr dÀr finns det ingen rÀddning.
Som innehöll de hÀr, fÄr gömma dem tills pÄ julafton dÄ min hund Àlskar att öppna paket och hon har ingen respekt för regler heller....I torsdags hÀmtade jag detta fina paket
Visa bifogad fil 134579
Snart sitter nÄgon julpappersberoende bukefalist i LyxfÀllan och grÄter ut för att barnen inte fÄr nÄgra julklappar dÄ alla pengar gÄtt Ät till papper...
Och dÀr Àr pappret med hjÀrtan igen!Visa bifogad fil 134583
Det Àr jag
Om barnen Àr i 0-2 Ärs Äldern sÄ Àr det nog okej ÀndÄ, enligt min erfarenhet Àr pappret och snörena minst lika intressanta som innehÄllet dÄSnart sitter nÄgon julpappersberoende bukefalist i LyxfÀllan och grÄter ut för att barnen inte fÄr nÄgra julklappar dÄ alla pengar gÄtt Ät till papper...
Haha okej dÄ. Jag sÄg framför mig ledsna barn i yngre skolÄldern som fick vara utan klappar.Om barnen Àr i 0-2 Ärs Äldern sÄ Àr det nog okej ÀndÄ, enligt min erfarenhet Àr pappret och snörena minst lika intressanta som innehÄllet dÄ
Jag har ocksÄ fÄtt pling i appen i natt !Fick ett pling i postnord appen frÄn Big Santa, inga mysterier över vad paketet Àr för
Dock antar jag att adressen dÄ inte kommer innehÄlla nÄgra ledtrÄdar ...
Well⊠jag tomtar ju för nĂ„gon ocksĂ„. SĂ„ ett av alla dessa paket med Big Santa som avsĂ€ndare kommer ju faktiskt frĂ„n migâŠFick ett pling i postnord appen frĂ„n Big Santa, inga mysterier över vad paketet Ă€r för
Men det gÄr att se vart paketet har lÀmnats in det kan ju ge en liten ledtrÄdFick ett pling i postnord appen frÄn Big Santa, inga mysterier över vad paketet Àr för