Secret Santa 2022

Det har hen verkligen :D Jag har aldrig smakat nåt därifrån men hört väldigt mycket och en kompis jag planerar framtida Gotlandsresa med anser att Kränku är besöksmål nr 1 :)
Låter som en bra plan. Min pappas särbo har sommarställe på Gotland så jag skickar alltid bud när de ska dit. Vill du prova många sorter rekommenderar jag deras te-adventskalender. Köper alltid den :d

_20221221_191232.webp

Jag har en lista. Som krympt till 26 bukefalister :angel: och till er vill jag bara säga att det finns en särskild plats i helvetet för dem som inte fyller i hemort på bukefalos :devil:

(Skojar naturligtvis, finns ju oändligt många anledningar till att man inte vill det)
Det slår mig att jag var dum och använde ytterkartongen mina klappar kom i till att slå in julklapp åt syrran så nu kommer jag inte åt att se avsändarorten. Givetvis har jag glömt vad det stod och i spårningen finns ingen avsändarort.

Varför inte försvåra för sig själv I guess?! :rofl:

Det slår mig att jag var dum och använde ytterkartongen mina klappar kom i till att slå in julklapp åt syrran så nu kommer jag inte åt att se avsändarorten. Givetvis har jag glömt vad det stod och i spårningen finns ingen avsändarort.

Varför inte försvåra för sig själv I guess?! :rofl:
Avsändar orten kan lika gärna vara någon som rör sig i sverige tex pga arbete,särbo,fira jul borta mm

Jag har en lista. Som krympt till 26 bukefalister :angel: och till er vill jag bara säga att det finns en särskild plats i helvetet för dem som inte fyller i hemort på bukefalos :devil:

(Skojar naturligtvis, finns ju oändligt många anledningar till att man inte vill det)
Haha. Om man hade hemort innan så var man kanske smart nog att ta bort det lagom till SS. Det gjorde jag för några år sen.

Jag har så snällt skrivit en ort, nästan. Jag har ju begränsat det jättemycket. För det finns ju inte många städer i Sverige som ligger nära Mälaren va? 😇.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
5 304
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 268
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 600
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 291
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare