Bra tips ändå inför nästa år, skriv någon helt annan stad du bor i på profilen
HYSCH
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra tips ändå inför nästa år, skriv någon helt annan stad du bor i på profilen
En särskild plats i helvetet, men ingen vet var den ärJag har en lista. Som krympt till 26 bukefalister och till er vill jag bara säga att det finns en särskild plats i helvetet för dem som inte fyller i hemort på bukefalos
Det har hen verkligen Jag har aldrig smakat nåt därifrån men hört väldigt mycket och en kompis jag planerar framtida Gotlandsresa med anser att Kränku är besöksmål nr 1Åh Ett kränku-paket. Din tomte har bra smak
Låter som en bra plan. Min pappas särbo har sommarställe på Gotland så jag skickar alltid bud när de ska dit. Vill du prova många sorter rekommenderar jag deras te-adventskalender. Köper alltid denDet har hen verkligen Jag har aldrig smakat nåt därifrån men hört väldigt mycket och en kompis jag planerar framtida Gotlandsresa med anser att Kränku är besöksmål nr 1
Låter som nåt att testa till nästa års advent smidigt du har som kan be dem handla åt digLåter som en bra plan. Min pappas särbo har sommarställe på Gotland så jag skickar alltid bud när de ska dit. Vill du prova många sorter rekommenderar jag deras te-adventskalender. Köper alltid den
Samma här!Jag tycker att jag har lämnat en mycket lätt ledtråd till mitt tomtebarn, så förväntar mig att bli avslöjad snabbt
Jag tycker att jag har lämnat en mycket lätt ledtråd till mitt tomtebarn, så förväntar mig att bli avslöjad snabbt
Jag har hunnit bli så förvirrad av den här leken. Läste detta och tänkte "undrar om det är jag"Jösses så nyfiken jag är på vem jag fått paket av!
Läst ledtråden gång på gång utan att lyckas komma på något.. Ska bli spännande att se om jag blir sist kvar att gissa.
UnderbartJag har hunnit bli så förvirrad av den här leken. Läste detta och tänkte "undrar om det är jag"
Och till de som inte har sina profiler öppnaJag har en lista. Som krympt till 26 bukefalister och till er vill jag bara säga att det finns en särskild plats i helvetet för dem som inte fyller i hemort på bukefalos
(Skojar naturligtvis, finns ju oändligt många anledningar till att man inte vill det)
Det slår mig att jag var dum och använde ytterkartongen mina klappar kom i till att slå in julklapp åt syrran så nu kommer jag inte åt att se avsändarorten. Givetvis har jag glömt vad det stod och i spårningen finns ingen avsändarort.Jag har en lista. Som krympt till 26 bukefalister och till er vill jag bara säga att det finns en särskild plats i helvetet för dem som inte fyller i hemort på bukefalos
(Skojar naturligtvis, finns ju oändligt många anledningar till att man inte vill det)
Där håller jag med! Mitt tomtebarn blev svår pga det, min tomteOch till de som inte har sina profiler öppna
Avsändar orten kan lika gärna vara någon som rör sig i sverige tex pga arbete,särbo,fira jul borta mmDet slår mig att jag var dum och använde ytterkartongen mina klappar kom i till att slå in julklapp åt syrran så nu kommer jag inte åt att se avsändarorten. Givetvis har jag glömt vad det stod och i spårningen finns ingen avsändarort.
Varför inte försvåra för sig själv I guess?!
Jag skickade en gång med paketet med min syster för postning 50 mil härifrånAvsändar orten kan lika gärna vara någon som rör sig i sverige tex pga arbete,särbo,fira jul borta mm
Haha. Om man hade hemort innan så var man kanske smart nog att ta bort det lagom till SS. Det gjorde jag för några år sen.Jag har en lista. Som krympt till 26 bukefalister och till er vill jag bara säga att det finns en särskild plats i helvetet för dem som inte fyller i hemort på bukefalos
Alltså min tomte har antingen gjort just nåt sånt, eller lånat en adress .Jag skickade en gång med paketet med min syster för postning 50 mil härifrån