Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gjorde samma . #återbrukameraHar för mig avsändare stod som Big Santa på min. Hoppas min tomte inte misstycker jag återanvände kartongen till att skicka till mitt tomtebarn. Det var sån perfekt storlek på den
Hehe.Min tomte har lämnat en adress som inte är Big Santas
Om den stämmer så har jag åtminstone en som jag gissar på lite lagom geografiskt.
Ja såklart!Hehe.
Finns ju fler adresser att låna?
Och det hann med postbilen, så det väntar i postlådan hemmaMitt sspaket har anlänt till närmaste samhälle idag, så det är nu i rätt ände av landet iaf
Delvis anledning att mina paket får stanna hemma julafton och öppnas juldagen. Största anledningen är dock att jag redan kommer ha för mycket packning att släpa på.Iiiiiiih! Jag FLYTTADE mina fina paket till påsen de ska åka med… Så sjukt spännande detta är. Sen dyker följande dialog upp i huvudet. Jag ska alltså inte vara hemma.
- ”Paket till Squie” Fråga 1 från de andra. Vem fn är Squie?
- ”Vem är det ifrån?” Fråga 2.. Har inte den blekaste.
- ”Secret Santa”? Jo men sörrni…Buke..Hästforum…etc.
Ser fram emot denna dialog.
Tror nog Big Santa ger dispans, du behöver ju inte publicera i tråden vad du fåttVi firar ju jul imorgon, så jag kan inte ha mes mina sspaket
Ska inte säga för mycket men går även att beställa på varuhus1