Vi säljer såna på jobbet (coop då ).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi säljer såna på jobbet (coop då ).
Den har jag haft en gång men med följdfrågan "men du hade ju slutat med hästar?". Att förklara för oinsatta att hästintresset aldrig riktigt försvinner även om man tar en paus var inte så lätt Mamma jublade inte direkt för hon trodde hästeriet var över, så jag var snäll och påminde henne(som jobbat på röntgen i många år) att jag iaf inte kör skoter eller motorcross, är faktiskt värre skador därIiiiiiih! Jag FLYTTADE mina fina paket till påsen de ska åka med… Så sjukt spännande detta är. Sen dyker följande dialog upp i huvudet. Jag ska alltså inte vara hemma.
- ”Paket till Squie” Fråga 1 från de andra. Vem fn är Squie?
- ”Vem är det ifrån?” Fråga 2.. Har inte den blekaste.
- ”Secret Santa”? Jo men sörrni…Buke..Hästforum…etc.
Ser fram emot denna dialog.
Satt igårkväll och funderade igen på vem det nu var som jobbade på CoopVi säljer såna på jobbet (coop då ).
Ledtråd: bor i ett samhälleMen äsch då! Jag som trodde att jag var on to something.
Jag tror att jag är din motpol, för jag tejpade ihop en reva på mitt pakets omslagning för att undgå att det syntes eller öppnade sig självÄr det socialt acceptabelt att skriva med stora fetade bokstäver att man vill öppna sina klappar nu eller ska man låtsas vara en välanpassad vuxen?
Vi kanske borde gifta oss? Det ultimata paret. Eller kanske den ultimata olösliga konfliktenJag tror att jag är din motpol, för jag tejpade ihop en reva på mitt pakets omslagning för att undgå att det syntes eller öppnade sig själv
Schrödingers paket, öppnat men även orörtVi kanske borde gifta oss? Det ultimata paret. Eller kanske den ultimata olösliga konflikten
Schrödinger's hamsterSchrödingers paket, öppnat men även orört
Jamen alltså JA! Antalet gånger jag går in och ser folk klura och min hjärna bara "Hmm, undrar om hen är mitt tomtebarn? Eller just det förresten, det vet jag ju. Det är på ANDRA hållet det ska gissas. Just det. Precis. Allt under kontroll. Eh. Och så. Hrm."Jag har hunnit bli så förvirrad av den här leken. Läste detta och tänkte "undrar om det är jag"
Ja men exakt! Och så fick jag en avisering idag och tänkte "åhåhåhå, tomten, har du inte använt Big Santa som avsändare, då ska jag sätta mig och klura!"... fast jag redan fått mitt paket för länge sen, och detta var ett auktionsfynd. Har ibland tänkt att jag vore en perfekt kandidat för att jobba som spion, men inser nu ödmjukast att det är jag verkligen inte allsJamen alltså JA! Antalet gånger jag går in och ser folk klura och min hjärna bara "Hmm, undrar om hen är mitt tomtebarn? Eller just det förresten, det vet jag ju. Det är på ANDRA hållet det ska gissas. Just det. Precis. Allt under kontroll. Eh. Och så. Hrm."