Secret Santa 2022

Hoppas på Secret Easterbunny! Förstår att Big HampstaH inte alltid har möjlighet men uppskattat när det sker:love1: :bow: :bump:
Jag tog upp det med Big santa för några veckor sedan, det slutade med en påminnelse i min kalender (kanske även hennes?) så anmälan kan läggas upp nån gång i sportlovstider. Orkar hon inte rodda i det själv så är jag ständigt tillgänglig tomtenisse/harunge(?) 😁👌

Som det ser ut nu har vi två paket som inte hittat fram ännu, det ena är @Madalitso s paket som sitter fast i tullen och det andra är @Ceta s som står vid sökning som att det ligger kvar på inlämningsstället. Å andra sidan är det paket som bevisligen är uthämtade redan, men som vid sökning ändå står som att det är "På väg" och befinner sig på sorteringscentral. 😅@Ceta, jag pmar dig spårningsnumret så kan du - om du vill - kila in hos ditt ombud och se om det ligger där trots allt, man vet ju uppbarligen inte med Postnord just nu.

I övrigt - nu är det bara 8h och 45min kvar tills öppning är tillåtet! 😁🥳

Som det ser ut nu har vi två paket som inte hittat fram ännu, det ena är @Madalitso s paket som sitter fast i tullen och det andra är @Ceta s som står vid sökning som att det ligger kvar på inlämningsstället. Å andra sidan är det paket som bevisligen är uthämtade redan, men som vid sökning ändå står som att det är "På väg" och befinner sig på sorteringscentral. 😅@Ceta, jag pmar dig spårningsnumret så kan du - om du vill - kila in hos ditt ombud och se om det ligger där trots allt, man vet ju uppbarligen inte med Postnord just nu.

I övrigt - nu är det bara 8h och 45min kvar tills öppning är tillåtet! 😁🥳
Stort tack @Nixehen för ditt jobb som Big Santa. Förstår det är mycket att rodda med bakom kulisserna så vill visa min tacksamhet. Så kul det ska bli att öppna imorgon. Jag är så glad att jag vågade gå med efter att ha läst trådarna under flera år :bump::bump::bump:

Vi har fått paket:
1. Keb71
2. Masse
3. Caoimhe
4. stjarnhimmel
5. Fjordfrälst
6. Silver Girl
7. Ninnurur
8. Malibu_Stacy
9. zassoo
10. Dobbis
11. Houdinie
12. Halcyon
13. cirkus
14. Glimmertrolle
15. Sel
16. Cewe
17. Mineur
18. Takire
19. mysboll
20. Elo
21. Marty
22. Nytant
23. Jeps
24. Bapelsin
25. Diabetikern
26. Nixehen
27. astronaut
28. pannkaka
29. cili
30. sweep
31. Kakis
32. Squie
33. Sonic76
34. Lumos_Nox
35. WS6
36. Blacksmithfarm
37. Cattis_e
38. Therese1988
39. gul_zebra
40. AbCdE
41. bollen__
42. Malin_L
43. Bluefish
44. TeamLundVer
45. Snurrfian
46. Klara
47. Mirre
48. Cambodia
49. LillaMy84
50. Wingates
51. Tulip
52. parellikusken
53. EZMK
54. YorkWann
55. Calmiche
56. mumin
57. athena_arabians
58. Barbabelle
59. Gnist
60. Piglet82
61. _Elly_
62. Ceta

67E0C42D-AAA9-4E6C-A63C-2896084F4C94.webp

Nu små paket är det inte många timmar kvar innan ni ska rivas upp :sneaky:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
4 972
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 123
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 557
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 289
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar