Secret Santa 2022

Ja men exakt! 😂 Och så fick jag en avisering idag och tänkte "åhåhåhå, tomten, har du inte använt Big Santa som avsändare, då ska jag sätta mig och klura!"... fast jag redan fått mitt paket för länge sen, och detta var ett auktionsfynd. Har ibland tänkt att jag vore en perfekt kandidat för att jobba som spion, men inser nu ödmjukast att det är jag verkligen inte alls 😄
Precis vad en spion skulle säga:cautious:

Försökte lägga till mig i listan men fick inte bort citeringen, damm hade börjat tro att jag inte avskyr att mobilbuk:ea längre :cautious: Gör det senare.

PS, så mycket fina paket! Här öppnas det ingen ytterkartong, snacka om att det vore självplågeri;)
Jag kan lägga till dig om du vill.

Vi har fått paket:
1. Keb71
2. Masse
3. Caoimhe
4. stjarnhimmel
5. Fjordfrälst
6. Silver Girl
7. Ninnurur
8. Malibu_Stacy
9. zassoo
10. Dobbis
11. Houdinie
12. Halcyon
13. cirkus
14. Glimmertrolle
15. Sel
16. Cewe
17. Mineur
18. Takire
19. mysboll
20. Elo
21. Marty
22. Nytant
23. Jeps
24. Bapelsin
25. Diabetikern
26. Nixehen
27. astronaut
28. pannkaka
29. cili
30. sweep
31. Kakis
32. Squie
33. Sonic76
34. Lumos_Nox
35. WS6
36. Blacksmithfarm
37. Cattis_e
38. Therese1988
39. gul_zebra
40. AbCdE
41. bollen__
42. Malin_L
43. Bluefish
44. TeamLundVer
45. Snurrfian
46. Klara
47. Mirre
48. Cambodia
49. LillaMy84
50. Wingates
51. Tulip
52. parellikusken
53. EZMK
54. YorkWann
55. Calmiche
56. mumin
57. athena_arabians
58. Barbabelle
59. Gnist
60. Piglet82
61. _Elly_

Tar för givet att det förseglade papperet innehåller en ledtråd till min tomte fast jag är också lite sneaky ( :sneaky: ) så jag ser själva förseglingen som är på både papper och paket som en ledtråd = magkänslan föreslår ett nick som jag faktiskt kan se framför mig med vax, stearinljus och en stämpel i högsta hugg.

Blir spännande att se om magkänslan har rätt, eller om den behagar skämta med mig aprilo O_o

Ett av mina paket är inslaget i både papper och plast 🤔 Är väldigt nyfiken på vad det innehåller. Någonting som gör att det behöver vara inplastat 😄😄

Vi brukar ju lägga in bilder på dom öppnade paketen, men hur gör vi med ledtrådarna? Vore kul att se vad ledtrådarna har varit 😁
Det är inte alltid så enkelt att det bara är att fota ett skrivet kort och lägga in 😅.
En del lägger i en sak som kanske inte helt uppenbart är en ledtråd.

Det som var ledtråd åt mig i en tidigare omgång fattade jag inte ens att det var DET som var ledtråden utan gissade ihop en annan historia av en av de andra sakerna 😅. Så min tomte fick förklara....

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
4 953
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 123
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 527
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 288
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar