Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut, men det kan vara en bostadsort ocksåAvsändar orten kan lika gärna vara någon som rör sig i sverige tex pga arbete,särbo,fira jul borta mm
Precis vad en spion skulle sägaJa men exakt! Och så fick jag en avisering idag och tänkte "åhåhåhå, tomten, har du inte använt Big Santa som avsändare, då ska jag sätta mig och klura!"... fast jag redan fått mitt paket för länge sen, och detta var ett auktionsfynd. Har ibland tänkt att jag vore en perfekt kandidat för att jobba som spion, men inser nu ödmjukast att det är jag verkligen inte alls
Jag kan lägga till dig om du vill.Försökte lägga till mig i listan men fick inte bort citeringen, damm hade börjat tro att jag inte avskyr att mobilbuk:ea längre Gör det senare.
PS, så mycket fina paket! Här öppnas det ingen ytterkartong, snacka om att det vore självplågeri
Ingen avisering här heller ännu, så kanske blir en mellandagsklapp för mig Ser fram emot att öppna, och kanske lättare att gissa när många redan blivit avslöjade som tomtarTror jag kommer få öppna på annandagen, fortfarande inte hört något om tomtepaketet, och vi åker iväg vid 10.30 imorgon och kommer runt when igen förrens sent den 25
Lite skönt med sällskap ändå, vi kan ju alltid vänta in varandra och ha egen julaftonIngen avisering här heller ännu, så kanske blir en mellandagsklapp för mig Ser fram emot att öppna, och kanske lättare att gissa när många redan blivit avslöjade som tomtar
Haha, beror på när paketen kommer framLite skönt med sällskap ändå, vi kan ju alltid vänta in varandra och ha egen julafton
Surströmming Eller knarkEtt av mina paket är inslaget i både papper och plast Är väldigt nyfiken på vad det innehåller. Någonting som gör att det behöver vara inplastat
Det är inte alltid så enkelt att det bara är att fota ett skrivet kort och lägga in .Vi brukar ju lägga in bilder på dom öppnade paketen, men hur gör vi med ledtrådarna? Vore kul att se vad ledtrådarna har varit
Ni vet att det bara är 366 dagar kvar tills vi får öppna nästa års paket?