Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, nej gud - tänk om man gjort detJag tror att det inte är mot reglerna . För öppnade väl inte på riktigt i sömnen?!
Sleep walking, next levelHahaha, nej gud - tänk om man gjort det
Om detta stämmer, att det levereras hem då gissar jag att det dyker upp i mellandagarna.
Visa bifogad fil 108512
Har enligt både mina paket-appen och postmords spårsida inte hanterats på nån terminal sen det lämnade inlämningsstället och jag har postutdelning enbart ti och to den här veckan.
Visa bifogad fil 108509
Åh, så himla taggad och glad över mina paket! Skamlös photobomb av trött Coach som sedan ville packa upp allt åt mig när han märkte att det var presenter. Fick packa ner allt igen för säkerhets skull och lägga undan.
Mina bor i en byrålåda. Inte så mycket för katternas skull som för mina egna nyfikna händerMina presenter bor i skåpen under diskbänken pga hulliganer!
Har hittills inte hänt nån gång såvida det inte kommit något gigantiskt som inte ryms i vanliga postbilen, så det vore ett julmirakelDet tror jag inte för paket ska köras ut utöver ordinarie utdelning
Men sluta vad gulligt! Med lite snackysnacks till och medVisa bifogad fil 108515Alltså! Herregud vad mycket paket!! OCH så fina!!
Mina bor i en byrålåda. Inte så mycket för katternas skull som för mina egna nyfikna händer