Fy vad stressad jag blev nÀr PostNord skickat mail att avisering gÄtt till mottagaren och sÄ skrev du i trÄden att du inte fÄtt nÄnTack igen! SÄ bra grejer! Har en kopp te bredvid mig precis nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy vad stressad jag blev nÀr PostNord skickat mail att avisering gÄtt till mottagaren och sÄ skrev du i trÄden att du inte fÄtt nÄnTack igen! SÄ bra grejer! Har en kopp te bredvid mig precis nu.
TyvÀrr inte, du fÄr leta vidareKan det vara @Youmeoh som Àr min tomte?
Jag provar med @Blacksmithfarm
@sweep eller @athena_arabians dÄ?
@sweep eller @athena_arabians dÄ?
Tack Äterigen, det var perfekt. Sonen blev helt till sig över Àrtorna, han och kusinen brukar lÀnsa landet pÄ dem varje sommar.
Nope, sorryHm, kan du vara min tomte?
Tack sÄ mycket för klapparna. Det var mitt i prick sÄ jag blev verkligen glatt överraskad.StÀmmer
Fy vad stressad jag blev nÀr PostNord skickat mail att avisering gÄtt till mottagaren och sÄ skrev du i trÄden att du inte fÄtt nÄn
En ledtrÄd till mitt offer: paketen innehöll bÄde Àtbart, icke Àtbart och potentiellt ÀtbartJag tar gÀrna emot ledtrÄd
En ledtrÄd till mitt offer: paketen innehöll bÄde Àtbart, icke Àtbart och potentiellt Àtbart
Jag förstod detInte specifikt till dig @prallan Du rÄkade bara komma med ÀndÄ
Kan du vara min tomte?En ledtrÄd till mitt offer: paketen innehöll bÄde Àtbart, icke Àtbart och potentiellt Àtbart