Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skönt att du tyckte om denGick inlindad i min julklappsfilt hela dagen igår Helt underbar! @Sonic76
@Madalitso
Gissa vilka strumpor jag tog på mig igår när vi var 20h utan el.. Golven hann bli lite kalla även om vi kan elda i eldstad inne .
De var lika varma som de såg ut.
Tyvärr inte.
Okej, tack! Och tack @cewe, no hard feelingsDet stämmer att din originaltomte var cewe.
Eller hur?! Jag kommer nog knappt vilja använda den, bara hälla i hetvatten och titta ibland
Oj! Är du HP-fan? Det hade jag aldrig gissat Mvh Prallan med förutfattad mening
Jasså? Varför inte? Jag är en riktig Hufflepuff! ❤Oj! Är du HP-fan? Det hade jag aldrig gissat Mvh Prallan med förutfattad mening
De jag vet om som gillar HP, är mina gymnasieeleverJasså? Varför inte? Jag är en riktig Hufflepuff! ❤
Oj, då har du missat hur stor fandom det är! Kolla in sidan Pottermore bla.De jag vet om som gillar HP, är mina gymnasieelever
Haha jag är också en tvättäkta Potterhead! Och det var många år sedan jag gick på gymnasiet.De jag vet om som gillar HP, är mina gymnasieelever
Jag gick ut gymnasiet innan @prallan's gymnasieelever föttsHaha jag är också en tvättäkta Potterhead! Och det var många år sedan jag gick på gymnasiet.