Även jag är en riktigt potterhead! Lyssnar på böckerna varje kväll för att somnaDe jag vet om som gillar HP, är mina gymnasieelever
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även jag är en riktigt potterhead! Lyssnar på böckerna varje kväll för att somnaDe jag vet om som gillar HP, är mina gymnasieelever
JAG OCKSÅ!Även jag är en riktigt potterhead! Lyssnar på böckerna varje kväll för att somna
Haha jag är också en tvättäkta Potterhead! Och det var många år sedan jag gick på gymnasiet.
Jag gick ut gymnasiet innan @prallan's gymnasieelever fötts
Det är nästan ute att vara HP fan på gymnasiet, lite nördvarning. En del förstår inte ens när man referera till HP.De jag vet om som gillar HP, är mina gymnasieelever
Det är nästan ute att vara HP fan på gymnasiet, lite nördvarning. En del förstår inte ens när man referera till HP.
Man blir oroad!Vad är det med dagens ungdom?!
Det är en oroande utveckling minst sagt, jag gav brorsonen första boken i födelsedagspresent i april förra året. Han har inte ens börjat läsa den ännu! Vad är det för fel på dagens ungdom?Det är nästan ute att vara HP fan på gymnasiet, lite nördvarning. En del förstår inte ens när man referera till HP.
Det är en oroande utveckling minst sagt, jag gav brorsonen första boken i födelsedagspresent i april förra året. Han har inte ens börjat läsa den ännu! Vad är det för fel på dagens ungdom?
Hehe, vi har bara nördar, jobbar endast med AST-eleverDet är nästan ute att vara HP fan på gymnasiet, lite nördvarning. En del förstår inte ens när man referera till HP.
A tjatar om att få börja läsa dem nu nu börjar hon bli gammal nog att göra det också!Det är en oroande utveckling minst sagt, jag gav brorsonen första boken i födelsedagspresent i april förra året. Han har inte ens börjat läsa den ännu! Vad är det för fel på dagens ungdom?
Det är rätta takter! Dom ska skolas in tidigt! Jag funderar på att ge filmen i år, liksom som en inkörsport till böckerna.A tjatar om att få börja läsa dem nu nu börjar hon bli gammal nog att göra det också!
Hon har sett första filmenDet är rätta takter! Dom ska skolas in tidigt! Jag funderar på att ge filmen i år, liksom som en inkörsport till böckerna.
Sonen fick första illustrerade boken redan i doppresent, här spills ingen tid!
Eller hur! Jag gör vad jag kan på min front! Dottern är fast och nu håller jag på och fångar in sonen, han läser Harry Potter och det fördömda barnet just nu. Han har lyssnat på de andra böckerna men nu försöker vi få igång läsningen också.Det är en oroande utveckling minst sagt, jag gav brorsonen första boken i födelsedagspresent i april förra året. Han har inte ens börjat läsa den ännu! Vad är det för fel på dagens ungdom?