Är du min tomte?
Nej, även du får fundera vidare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du min tomte?
Kan det vara du som är min tomte?Nej, även du får fundera vidare
Kan det vara du som är min tomte?
Yay!! Tack så himla mycket för klapparnaStämmer bra det
Och jag satt precis och funderade varför mitt snälla buke-barn inte svarar. Då kanske det är samma då.Din tomte verkar inte varit aktiv i tråden sedan innan jul..
Det är det!Och jag satt precis och funderade varför mitt snälla buke-barn inte svarar. Då kanske det är samma då.
Yay!! Tack så himla mycket för klapparna
Varsågod
Jag kände mig lite fantasilös pga stress på jobbet men jag är ju mycket ute i skogen och jobbar även om det inte är ren friluftning som att vandra så jag tänkte på saker jag själv tycker är bra att ha. Teet och kolorna är ju lite "lokala", jag jobbar utanför Östersund just nu. Jag köpte ett sittunderlägg till mig själv när vi började i november och tyckte det var himla bra så jag tänkte det kunde passa också Tänket bakom det är ju suveränt, att de tar reda på spillet från deras andra produkter och gör underläggen av (också lokalt, fabriken ligger ju i Östersund). Jag älskar historiska böcker om kvinnor så det var roligt att leta efter en sådan (även om det var lite svårt att skicka iväg den, jag måste nog köpa en till ).
Det var svårt med storlek, men tänkte att någonstans mellan bh-linne och tunika, borde den passa in Färgen gick jag efter färger du haft som synts på bilder här. Hoppas det blev bra iaf!TACK @prallan för den fina dotatröjan! Jag älskar Puck (även om jag inte kan spela hen!)
Det blev superbra! Ska ha på mig den redan i helgen när jag ska träffa vänner som också spelar dotaDet var svårt med storlek, men tänkte att någonstans mellan bh-linne och tunika, borde den passa in Färgen gick jag efter färger du haft som synts på bilder här. Hoppas det blev bra iaf!