Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack så jättemycket för den fin muggenDet stämmer
Härligt! Den såg mysig ut tyckte jagTack så jättemycket för den fin muggen
Och mystunneln är poppis
Har inte provat kaffet änHärligt! Den såg mysig ut tyckte jag
Och kul att du gillade muggen!
Limerick är ledtråd från mig.
Jag är inte hemma och mina paket ligger hemma så har inte öppnat än men jag gissar redan nu på @fraggelzebra som min tomte då mitt paket kom från Hamburg
Jag kommer öppna imorgon när jag är hemma så bilder kommer då
Hemma och har öppnat mina paket.
Målningen är superfin och jag började som jag redan skrivit gråta när jag såg den (det är min häst som jag fick avliva i september) så tack så mycket för den.
Katterna har fått sina leksaker. Den lilla musen har Agda tagit och de andra katterna tittar på henne. Kommer dom för nära så morrar hon så jag tror hon gillar den
Visa bifogad fil 23099
Stämmer braÄr du min tomte ?
Stämmer bra
Då tror du rätt!Så, nu har det lugnat ner sig lite här och jag har kunnat svära åt telefonen... den ville inte prata med datorn...
Min brevlåda var FULL
Innehåll:
Ett jättefint ljusfat med värmeljushållare (kommer att funka perfekt till mina votivljus), ett pepparsalt som ska bli spännande att prova, ett iron-on flamingomärke () samt godis till matte och kisse (Missia tackar så mycket!). Så fint och bra ordnat av extra-Santa som jag tror är @gul_zebra med tanke på geografi och vad som står på kortet Tack så hemskt mycket