Snurrfian
Moderator
Nej Jag är @BobberiBoo s tomte!Är du min tomte @Snurrfian?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej Jag är @BobberiBoo s tomte!Är du min tomte @Snurrfian?
Ja! Det lät som ett spännande te! Det ska vi prova imorgon bitti, tillsammans med tekopparna! Jag blev så löjligt glad över chokladen och lite Gollumaktig, "min, bara min" Ville har legat och lekt med sin Pingvin hela kvällen, väldigt nöjd även om den nu är en vinge fattigare.Klart det är . Hoppas att du blev nöjd . Min ursprungsplan funkade inte då grejerna inte kom i tid, så det blev lite snabb vändning.
Muggen är specialbeställd, efter att @Lena Furberg var snäll nog att låta mig låna en fjordingbild.Åh vart har du köpt muggen?
Åh, vad mysigt! Låter som det blev ganska rätt ändå! Tur att Ville blev nöjd också . Min tidigare hund älskade den typen av gosedjur, även om de ibland blev lite kortlivade .Ja! Det lät som ett spännande te! Det ska vi prova imorgon bitti, tillsammans med tekopparna! Jag blev så löjligt glad över chokladen och lite Gollumaktig, "min, bara min" Ville har legat och lekt med sin Pingvin hela kvällen, väldigt nöjd även om den nu är en vinge fattigare.
Nope.Jag lägger in en helt random gissning på @Blacksmithfarm som min tomte?
Tack så mycket ser fram emot att utmana mig själv med nya recept!Stämmer bra det
Nej det hade jag faktiskt inte. Men jag stod och tittade på den i somras Tack så jätte mycket.Japp! Jag var lite orolig att du redan hade boken
Jag fick väldigt mysiga julklappar av min tomte. Två leksaksmöss till katterna, en liten borste (till mitt kommande föl tro?) och en fin fotoram där tomten redan bestämt att jag ska ha en bild på fölis . Fick också ett jättefint nosludd i äkta fårskinn, men det glömde jag visst få med på bilden . Tack tomten!
Jag kan inte hitta någon direkt ledtråd i paketet. Däremot funderade jag på om kartongen paketen kom i möjligen var en ledtråd..? Det var en låda med barfotaskor för häst med namnet ”Aragorn” på. Jag försökte söka runt lite på det men hittade inget direkt. Däremot har jag snokat på var paketet lämnats in och utgår därför från det. Med det som grund funderar jag på om det kan vara @Leoni som är min tomte?
Hm, kan du vara min tomte?Nej det hade jag faktiskt inte. Men jag stod och tittade på den i somras Tack så jätte mycket.
Well, you know me... Klockan har slagit 12 såatteh...
Fick 5 nr av tidningen Må Bra och en målarbok! Luskade lite på avsändarort och gissar på att @Fraggel_Tess är min tomte?
Kan du vara min tomte tro?Maken hade packat ur mitt paket och vi är borta till annandagen, så jag får vänta tills dess. Får trösta mig med att det kanske blir lättare att gissa då.
Ledtråd till mitt offer är att det var en chansning och något ätbart i paketet.
Då skulle även du kunna vara min tomteLedtråd till mitt offer är att ptja, det fanns ingen ledtråd...
Sen, även om jag försökte använda alla ledtrådar så var det en som kom mest till användning..