Secret Santa 2018

Klart det är :). Hoppas att du blev nöjd :heart. Min ursprungsplan funkade inte då grejerna inte kom i tid, så det blev lite snabb vändning.
:love: Ja! Det lät som ett spännande te! Det ska vi prova imorgon bitti, tillsammans med tekopparna! Jag blev så löjligt glad över chokladen och lite Gollumaktig, "min, bara min" :devil: Ville har legat och lekt med sin Pingvin hela kvällen, väldigt nöjd även om den nu är en vinge fattigare. :nailbiting::cautious:

:love: Ja! Det lät som ett spännande te! Det ska vi prova imorgon bitti, tillsammans med tekopparna! Jag blev så löjligt glad över chokladen och lite Gollumaktig, "min, bara min" :devil: Ville har legat och lekt med sin Pingvin hela kvällen, väldigt nöjd även om den nu är en vinge fattigare. :nailbiting::cautious:
Åh, vad mysigt! Låter som det blev ganska rätt ändå! Tur att Ville blev nöjd också :). Min tidigare hund älskade den typen av gosedjur, även om de ibland blev lite kortlivade :laugh:.

Jag fick väldigt mysiga julklappar av min tomte. Två leksaksmöss till katterna, en liten borste (till mitt kommande föl tro?) och en fin fotoram där tomten redan bestämt att jag ska ha en bild på fölis :heart. Fick också ett jättefint nosludd i äkta fårskinn, men det glömde jag visst få med på bilden :angel:. Tack tomten! :heart

Jag kan inte hitta någon direkt ledtråd i paketet. Däremot funderade jag på om kartongen paketen kom i möjligen var en ledtråd..? Det var en låda med barfotaskor för häst med namnet ”Aragorn” på. Jag försökte söka runt lite på det men hittade inget direkt. Däremot har jag snokat på var paketet lämnats in och utgår därför från det. Med det som grund funderar jag på om det kan vara @Leoni som är min tomte?

A7B3D855-58BE-4092-A2AF-1A6941102BBE.jpg

Javisst är jag din tomte! Wow- jag är grymt imponerad av hur du kunde klura ut det så snabbt ! Trodde jag skulle sitta säkert i flera dagar till 😁
Det blev föltema i år- hoppas allt går bra 😊

Maken hade packat ur mitt paket och vi är borta till annandagen, så jag får vänta tills dess. :cry: Får trösta mig med att det kanske blir lättare att gissa då.

Ledtråd till mitt offer är att det var en chansning och något ätbart i paketet. :bump:
Kan du vara min tomte tro?
I så fall var det en väldigt lyckas chansning :D

Nu har jag öppnat mina paket.
Renkorv, hjortronläsk, hundgodis, grimskaft och ett miniväxthus med paprika. En liten tomteluva till sonen med, tyvärr för liten men ett roligt minne.
Jättetack tomten! :) Väldigt spännande med renkorv och läsk.

Gissar på @Jeps som min tomte då det kom norrifrån.

Bifogade filer

• IMG_20181225_101230.webp
    IMG_20181225_101230.webp
    137,5 KB · Visningar: 51
Ledtråd till mitt offer är att ptja, det fanns ingen ledtråd...
Sen, även om jag försökte använda alla ledtrådar så var det en som kom mest till användning.. 😇

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
2 824
Senast: Nixehen
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 483
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar