Secret Santa 2018

Fick så träffsäkra och bra grejer!
Supergoda marshmallows och te som smakade jul, en tvål som doftar underbart och någonting till både mina stora och små smågrisar

Tusen tack snälla Santa! Jag har inte den blekaste aning om vem du är, så min taktik blir att avvakta ett tag och ta till uteslutningsmetoden ...
45AE31A9-D3E3-41CC-894D-4AB0ABD5E31C.webp

Har tyvärr ingen bild då jag öppnade mina paket hemma imorse och är borta hos mina föräldrar på julfirande nu, men fick ljus, choklad, tuggben till hunden och stickade sockor (tror jag? :D) som passade perfekt, tack så mkt! :) Fick dock ingen ledtråd med så har verkligen ingen aning vem min tomte kan vara. :o

Förresten, ledtråd till mitt offer är att mitt avsändarnamn är väääldigt felstavat på paketet pga slarv hos postombudet. :D:banghead:

Nepp, jag är oskyldig :D
Ajdå, då får jag gissa vidare!
Ledtråd till mitt offer:
Jag bor i en ganska liten "stad" som snart får besök av turister från hela världen under några dagar!
Kanske du är min tomte då? Tycker det stämmer med avsändarorten :D
Tack @Ceta , semesterläsningen är räddad! :love::up:
Visa bifogad fil 23047

Var så god! Hoppas du inte läst dem :) Inponerad att du tig det utan ledtråd, eller har du sån koll på vad jag heter? :o Din riktiga julklapp har anlänt hemma nu, så ska försöka få iväg den i veckan!

Måste klura lite mer innan jag gissar, har hitills ingen aning om vem min tomte är. Oklart om namnet på avsändaren är min tomtes namn eller Big Santas :D

Nu har jag äntligen fått öppna! Till Villes stora förtjusning var det även en pingvin med pip med, den hann aldrig fastna på bild.:rofl:
Men fina tekoppar :love: te som luktade jättegott och choklad! Madagaskar :heart:love::heart Den ska avnjutas i ensamhet! :devil: Jag tänker inte dela med mig!
Men vem som är min tomte, det måste jag klura lite på.

Bifogade filer

• 20181224_190858.webp
    20181224_190858.webp
    154,2 KB · Visningar: 65

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
2 860
Senast: Nixehen
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 483
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5