Secret Santa 2018

Vilken fullträff av @Wingates ! :love:
Finchips, te (med rosenblad, hur kunde du veta att jag älskar rossmak?), en UNDERBAR fjordhästkopp (tusen tack även till @Lena Furberg :love: ) och kalkonpinnar till Amy. :love: :love: :love:
20181224_115321.webp

Vilken fullträff av @Wingates ! :love:
Finchips, te (med rosenblad, hur kunde du veta att jag älskar rossmak?), en UNDERBAR fjordhästkopp (tusen tack även till @Lena Furberg :love: ) och kalkonpinnar till Amy. :love::love::love:
Visa bifogad fil 23021
Åh vad härligt att du blev nöjd och att muggen klarade sig (blev sjukt nojjig när du skrev att paketet rasslade men kom sedan på att det nog var chipsen). Rossmaken var en ren lyckoträff, hoppas du gillar det!

Och Ammo hälsar att Amy är varmt välkommen att hänga i verkligheten när ni kommer till Sverige igen ;)

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
2 862
Senast: Nixehen
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 483
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud