Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var lite ful o luskade på sociala medier efter ditt namn, kände igen din häst dåStämmer Hur tog du det?
Fuxen på din profilbild liknade en bild du hade på Facebook.Det visste jag, vad jag undrade var hur du kopplade det till mitt bukenick, trodde inte jag hade mitt namn ute på buke
Jädrans, den var svår va?Jag är inte hemma och mina paket ligger hemma så har inte öppnat än men jag gissar redan nu på @fraggelzebra som min tomte då mitt paket kom från Hamburg
Jag kommer öppna imorgon när jag är hemma så bilder kommer då
SupersvårJädrans, den var svår va?
Imponerad du tog det på den lilla bildenFuxen på din profilbild liknade en bild du hade på Facebook.
Hon verkar dregla över den där snyggingenAmy listade ut vem min tomte var genom den här idolbilden.
Visa bifogad fil 23022
Ska nåla upp den på väggen över hennes vattenskålHon verkar dregla över den där snyggingen
Det var en chansningImponerad du tog det på den lilla bilden
Åh vad härligt att du blev nöjd och att muggen klarade sig (blev sjukt nojjig när du skrev att paketet rasslade men kom sedan på att det nog var chipsen). Rossmaken var en ren lyckoträff, hoppas du gillar det!Vilken fullträff av @Wingates !
Finchips, te (med rosenblad, hur kunde du veta att jag älskar rossmak?), en UNDERBAR fjordhästkopp (tusen tack även till @Lena Furberg ) och kalkonpinnar till Amy.
Visa bifogad fil 23021
Åh vart har du köpt muggen?Vilken fullträff av @Wingates !
Finchips, te (med rosenblad, hur kunde du veta att jag älskar rossmak?), en UNDERBAR fjordhästkopp (tusen tack även till @Lena Furberg ) och kalkonpinnar till Amy.
Visa bifogad fil 23021
Åh vad härligt att du blev nöjd och att muggen klarade sig (blev sjukt nojjig när du skrev att paketet rasslade men kom sedan på att det nog var chipsen). Rossmaken var en ren lyckoträff, hoppas du gillar det!
Och Ammo hälsar att Amy är varmt välkommen att hänga i verkligheten när ni kommer till Sverige igen
Jag fick en bok (Strandcaféet av Lucy Diamond) som jag inte läst.
Hjortronthe.
En kattleksak och
kattpinnar som verkligen gick hem hos katten!
Tack snälla tomten för allt! (Förlåt för att jag inte har någon bild).
Tror att min tomte kanske kan vara @athena_arabians?
Nope, jag tomtade åt en annanJag gissar på @Youmeoh