Secret Santa 2018

Jag har glömt min inloggning till photobucket, så jag får inte in bilder.
Men jag måste säga att min tomte måste vara synsk.
Fick en fin halsduk/krage virkad av tomten som absolut inte gjorde det sämre. Är det något jag behöver och använder på vintern är just saker att ha om halsen. Tack Tomten.

Sedan har jag länge tänkt att jag skulle köpa en målarbok, har alltid gillat att sitta och pilla med saker. Så att julklappen kom med en sådan och pennor till gjorde inte saken sämre. Dessutom lite utfyllnad med godis går ju alltid hem.

Jobbar i natt så jag får fundera på avsändare lite i bakgrunden.....

Maken hade packat ur mitt paket och vi är borta till annandagen, så jag får vänta tills dess. :cry: Får trösta mig med att det kanske blir lättare att gissa då.

Ledtråd till mitt offer är att det var en chansning och något ätbart i paketet. :bump:

Jag fick väldigt mysiga julklappar av min tomte. Två leksaksmöss till katterna, en liten borste (till mitt kommande föl tro?) och en fin fotoram där tomten redan bestämt att jag ska ha en bild på fölis :heart. Fick också ett jättefint nosludd i äkta fårskinn, men det glömde jag visst få med på bilden :angel:. Tack tomten! :heart

Jag kan inte hitta någon direkt ledtråd i paketet. Däremot funderade jag på om kartongen paketen kom i möjligen var en ledtråd..? Det var en låda med barfotaskor för häst med namnet ”Aragorn” på. Jag försökte söka runt lite på det men hittade inget direkt. Däremot har jag snokat på var paketet lämnats in och utgår därför från det. Med det som grund funderar jag på om det kan vara @Leoni som är min tomte?

A7B3D855-58BE-4092-A2AF-1A6941102BBE.jpg

Oj! Nu fick jag en snilleblixt! Måste höra om @hemlig är min tomte, fast jag redan har en förfrågan ute men jag kan inte låta bli :o

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
2 852
Senast: Nixehen
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 483
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt