Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vilka krav! Jag utlovar inget åt det hållet!
Jag höll på att lotta mig själv som offer till mig själv. Det hade varit just snyggt.
/Trött i huvudet AB
Jag fick sån 'prestationsångest' när jag fick mitt offer/snälla Bukebarn. Det hade jag inte räknat med. Men nu ska jag verkligen gör allt jag kan för att hen ska bli nöjd med sin julklapp.
Attans, jag har ju varit med alla år och missade denna tråden helt.Nu ska alla ha fått sina offer!
Jag vill påminna om följande:
1. ALLA paket ska skickas spårbart med postens skicka lätt. (Ni som fått dispens pga utlandsboende osv vet vilka ni är).
2. Kollinumret ska skickas till mig på pm.
3. Skriv INTE i tråden när ni skickat ert paket, det sabbar gissningsleken!
4. Skicka gärna med någon klurig ledtråd i er klapp i någon form.
5. Den som vill får använda min adress som avsändare, pm:a mig isåfall!
Happy shopping!
Men eller hur! Jag har iaf en sak helt klart för mig. Börjar nog få lite ideer också men jag vill ju göra hen nöjd inte bara glad. The stalk is real.Jag med, det här är ju skitsvårt! Men kul
Jag hade nästan glömt hur roligt det här är! Sitter med penna och papper och spånar för fullt. Redan hittat saker jag själv vill ha också
Ja jag saknar flera "stammisar" i år, vet inte om intresset svalnat eller om man bara - som du - missat?Attans, jag har ju varit med alla år och missade denna tråden helt.