Nej. Detta året är det inte jag som är din tomte.Då har jag ju bara @Dresden, @Leoni, @Emor ,@Barbabelle ,@FlisanPhi kvar att gissa på tror jag! Borde vara nån av er alltså.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Detta året är det inte jag som är din tomte.Då har jag ju bara @Dresden, @Leoni, @Emor ,@Barbabelle ,@FlisanPhi kvar att gissa på tror jag! Borde vara nån av er alltså.![]()
Då har jag ju bara @Dresden, @Leoni, @Emor ,@Barbabelle ,@FlisanPhi kvar att gissa på tror jag! Borde vara nån av er alltså.![]()
Tack, men nej tyvärr inte idag.Grattis på födelsedagen @Dresden!![]()
Nu är jag hemma från julresan till fastlandet och har äntligen hjärnan i behåll igen!
Tusen tusen tack snälla rara tomten för de fantastiska klapparna - uggleströarna är så otroligt fina att jag döööööör lite!![]()
Dom var heeeeeelt underbara! Får jag fråga vart du köpt dem? Fick lite habegär här!Nämen, det här hade jag missat! Vad lättad jag är över att du blev nöjd, fick lite panik där när jag fick big santa som offerBlev själv lite sugen på saker från uggle-serien
![]()
Dom var heeeeeelt underbara! Får jag fråga vart du köpt dem? Fick lite habegär här!![]()
Åhå! Tack för tips, måste kollas upp!Jag köpte via fyndiq, men de kommer från Jentrade om jag minns rätt. Själv är jag väldigt sugen på äggkopparna![]()
Åh, ugglorNu är jag hemma från julresan till fastlandet och har äntligen hjärnan i behåll igen!
Tusen tusen tack snälla rara tomten för de fantastiska klapparna - uggleströarna är så otroligt fina att jag döööööör lite!![]()
Jag är inte hemma men hittade denna bild, mina är dock blå!Åh, ugglorfår man se en bild?
Men åh! Söööta!!Jag är inte hemma men hittade denna bild, mina är dock blå!
![]()
Nope, jag är inte din tomte!![]()