Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så var det för mig förra året, jättetråkigt! Och då hade jag verkligen lagt tid, energi och pengar på en perfekt julklapp, och så fick man inte ens ett tack skittråkigt!Tja...mitt offer har fortfarande inte hört av sej... :-/
Mej, hen har skrivit ett par sidor bak ju att hen läst bloggenJag har fortfarande ingen aning om vem som är min tomte
Om du syftar på Idahoe så är hon redan avslöjad som någons tomte?Mej, hen har skrivit ett par sidor bak ju att hen läst bloggen
Jag har fortfarande ingen aning om vem som är min tomte
Jag tror att några kan bockas av sedan listan uppdaterades senast dock, men min huvudvärk just nu tycker nog inte att jag ska fokusera på att leta användarnamn i listorInte jag heller!
Och det är alldeles för många kvar i listan för random-gissningar
Ah, var det så. Attans då!Om du syftar på Idahoe så är hon redan avslöjad som någons tomte?
Har alla fått sina Paket?!
/Undrar Tomten som vill ta semester fram till skepnadsbyte vid påsk
Jag vet inte vem min tomte är, men jag har skrivit stort tack Jag är nog trögare än vanligt för jag har inte sett några ledtrådar här heller...
Hehe det måste jag ha gjort ocksåDet här kan jag också skriva under på!
Den jag tomtade åt gissade mitt i prick direkt, antar att jag lämnade en enkel ledtråd
Jag vet inte vem min tomte är, men jag har skrivit stort tack Jag är nog trögare än vanligt för jag har inte sett några ledtrådar här heller...