Du skrev en jättebra ledtråd! Plus att det står på din profil här vilken stad du bor i.Det här kan jag också skriva under på!
Den jag tomtade åt gissade mitt i prick direkt, antar att jag lämnade en enkel ledtråd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du skrev en jättebra ledtråd! Plus att det står på din profil här vilken stad du bor i.Det här kan jag också skriva under på!
Den jag tomtade åt gissade mitt i prick direkt, antar att jag lämnade en enkel ledtråd
Kanske tomtarna ska avslöja sig själva???
Mitt "offer" öppnade innan julafton och verkade nöjd
Men vem är MIN SS??? Glad blev jag då, OCH mina djur!!
Så var det för mig förra året, jättetråkigt! Och då hade jag verkligen lagt tid, energi och pengar på en perfekt julklapp, och så fick man inte ens ett tack skittråkigt!
Jag tycker det tillhör allmänt hyfs och vett att tacka för en julklapp, oavsett vem den kommer ifrån.Ger ni för givandets skull eller för att få tacksamhet
Folk har rätt mycket om sig och kring sig runt jul och nyår och att det faller bort att tacka för en klapp man fått från en sån här grej är nog lätt hänt liksom.
Som ovan, man tackar för det man fått, det tillhör vanligt hyfs!Ger ni för givandets skull eller för att få tacksamhet
Folk har rätt mycket om sig och kring sig runt jul och nyår och att det faller bort att tacka för en klapp man fått från en sån här grej är nog lätt hänt liksom.
Jag tycker det tillhör allmänt hyfs och vett att tacka för en julklapp, oavsett vem den kommer ifrån.
Som ovan, man tackar för det man fått, det tillhör vanligt hyfs!
Men du tackade. Den personen var aktiv i andra trådar men tackade inte i SS-tråden. Och speciellt kass present kan jag inte tycka att det var när jag prickat in 4 av 5 ledtrådar.Javisst, men som sagt så har folk mycket om sig och kring sig kring jul/nyår och kanske inte är ute på buke dagligen och helt enkelt glömmer bort det.
Jag tackade inte mina föräldrar för julklappen jag fick förrän bara häromdagen för jag hade fullt upp med att vara sjuk så det fanns inte ens en tillstymmelse av tanke på sånt förrän jag blev piggare.
Jag skrev en lite ledtråd
Såg att tomten passade
Jag är din tomte. (Jag är usel på att lämna ledtrådar och sånt, så det är lika bra att bara outa mig som tomte nu. )
Vad kul att du (och dina djur) blev glada!
Men du tackade. Den personen var aktiv i andra trådar men tackade inte i SS-tråden.
Är det inte trevligare och mer uppskattat att få ett ärligt menat tack än ett framtvingat?
Tycker bara det känns märkligt att införa krav på att folk ska tacka, men ni ss-bukare gör ju som ni vill
Är det inte trevligare och mer uppskattat att få ett ärligt menat tack än ett framtvingat?
Tycker bara det känns märkligt att införa krav på att folk ska tacka, men ni ss-bukare gör ju som ni vill