Haha, då har jag verkligen snurrat till det tusen tack för ett toppenpaket!Japp, jag är din tomte!
Jag bor helt rätt geografiskt byhålan ligger i Dalarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, då har jag verkligen snurrat till det tusen tack för ett toppenpaket!Japp, jag är din tomte!
Jag bor helt rätt geografiskt byhålan ligger i Dalarna
Haha, då har jag verkligen snurrat till det tusen tack för ett toppenpaket!
Hur kom det fel? Var adressen rätt skriven??Är riktigt besviken på hur mycket Secret Santa krånglat i år... Först var min tomte den som var onåbar länge, och inte skickat. Sen kom paketet äntligen - men till fel kommun? Schenker verkar inte så pigga på att skicka det till min kommun, när jag ringt och tjatat, men jag har bett chefen att ringa upp mig... Suck. Får se om det blir nåt paket för mig...
Är riktigt besviken på hur mycket Secret Santa krånglat i år... Först var min tomte den som var onåbar länge, och inte skickat. Sen kom paketet äntligen - men till fel kommun? Schenker verkar inte så pigga på att skicka det till min kommun, när jag ringt och tjatat, men jag har bett chefen att ringa upp mig... Suck. Får se om det blir nåt paket för mig...
LindgrenV: Jag har ingen aning om vilka rapporter som skickats eller ej, för den enda informationen som jag har fått är att mitt paket inte skickades förrän 19 december, och att Big Santa skrev i ett pm till mig: "Nej precis, din tomte är dessvärre den som var onåbar länge och inte postade i tid". Om jag missuppfattat det så är det inte meningen. Jag är nog mest besviken över att det strular och att jag inte fått mitt paket ännu.
Att det inte är ditt fel att Schenker klantat sig, det förstår jag och jag skrev också att det förmodligen är Schenkers fel. Jag ska försöka få tag i dem ännu en gång och se om de kan skicka till rätt kommun.
Förlåååååååt! Jag blandade ihop det! Det är INTE @LindgrenV som varit onåbar! Förlåtförlåtförlåt en snurrig (och trött) big santa! *skämskudde*
Nä, du ska inte skämmas. Det du gör är fantastiskt och i sann julanda. Med så många kanske det blir fel ibland men då får man vara lite förlåtande.
*stor kram*
Förlåååååååt! Jag blandade ihop det! Det är INTE @LindgrenV som varit onåbar! Förlåtförlåtförlåt en snurrig (och trött) big santa! *skämskudde*
Ja det är jag!Är @Barbabelle min tomte!?
Yay! Tack så mycket, vi har redan spelat tillsammansJa det är jag!