Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu har jag hämtat mitt paket , och i kväll ska jag vara hundvakt till en hund som är känd för att tugga på grejer. Olyckor KAN hända och paketet kan ju av ren tillfällighet råka ligga framme.
Nu har jag hämtat ut mitt paket! Jag började öppna lite men blev tveksam på om jag verkligen får öppna ytterkartongen så jag tejpade ihop det igen Nu hoppas jag att lördagen kommer fort
JAG HATAR POSTEN! Har kollat brevlådan 2ggr idag senast vid kl 16 (jag får alltid posten innan 16, alltid..) Och så frågade en vän om jag inte fått brev från henne idag och så springer jag ut och kollar lådan igen.. och jodå där ligger ett brev från henne, 2 räkningar OCH EN AVI!!
Hästnyheter Alltså jag går sista året på veterinärutbildningen just nu och vi har pratat en del om just hur man kan föreslå tex avlivning på ett bra...
IT & mobiler Det märkliga är när jag googlar på t.ex. "facebook konto låst ovanlig aktivitet", så får jag upp resultat på google, men när jag ska gå...