Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också hämtat men min huligan bryr sig inte om det. Han är mer intresserad av husse som steker pannbiffar.Jag hann hämta ut mitt paket idag, men huliganen försöker övertala mig till att han ska få öppna nu... Jag misstänker att det är något som han är väldigt sugen på i paketet!
Jag kan försöka fixa det lite senare...Åh vad avundsjuk jag är på er som redan hunnit hämta! Kan vi inte få lite bilder på de oöppnade paketen? Jag är så nyfiken på hur folk har valt att "packa"
Din kanin hälsar att du inte får öppna det stora paketet då innehållet inte är inslaget.Jag kan försöka fixa det lite senare...
Lite sent dock... Men jag såg att jag skulle låta bli så jag öppnade inget mer..Din kanin hälsar att du inte får öppna det stora paketet då innehållet inte är inslaget.
Detsamma gäller för @LittleJohn
Måste jag förvarna sambon också, han brukar vara lika nyfiken som jag och vill rycka upp paketet så fort det kommer innanför dörrenDin kanin hälsar att du inte får öppna det stora paketet då innehållet inte är inslaget.
Detsamma gäller för @LittleJohn
Tur ni meddelar lider av sjuklig nyfikenhet!@Javan får inte heller öppna sitt paket meddelar din kanin!
Gäller visst både @Mirre och @Fraggel_Tess också!@Javan får inte heller öppna sitt paket meddelar din kanin!
Och @zachingGäller visst både @Mirre och @Fraggel_Tess också!
Gäller visst både @Mirre och @Fraggel_Tess också!