Secret EasterBunny - 2016

Åh vad avundsjuk jag är på er som redan hunnit hämta! Kan vi inte få lite bilder på de oöppnade paketen? Jag är så nyfiken på hur folk har valt att "packa" :D
 
Jag har hämtat ut mitt paket idag! :bump:Sååå svårt att bara låta det vara till på lördag, men jag ska vara ståndaktig! :D
secret%20easter%20bunny.jpg
 
Jag är ju lite klantig planeringsmäsigt så jag kommer inte att få mitt paket förrän på annandagen när jag reser hem från särbon (till mitt försvar ska sägas att det var först meningen att vi skulle vara här veckan efter påsk).

Det betyder att alla andra har börjat gissa vilket bör göra det betydligt enklare för mig :sneaky: :p Givetvis kommer jag att lägga upp bilder på paketet :)
 
Mitt paket är skickat och jag hoppas det kommer fram i tid. Vi är tillfälligt av med vår andra bil och allt strulade igår när jag skulle till "posten". Murphys law de luxe om ngt kunde gå snett gick det snett.
 
Strulade rätt rejält när jag skulle skicka så jag hoppas verkligen paketet hinner fram i tid.
Det var verkligen inte min måndag kan man säga
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
16 822
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 360
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
24 666
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
102 366

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp