Se hit Boxerägare...

Minilott

Trådstartare
Vi ska ev ta över en Boxertik (7 år) Hur fungerar era Boxrar som "stallvovvar"? Jag har haft Dalmatiner förr och det var ju en perfekt "stallhund" Boxern verkar ju vara lite samma typ av hund:) Jag vet inte om denna tik har varit i närheten av hästar men hon är van vid katter, andra hundar och barn. :banana:
 
Sv: Se hit Boxerägare...

Vi har fött upp boxrar i flera år, men våran sista dog för oss förra året. Dock har vi aldrig haft dom som stallhundar, men vår sista gillade inte stallet. Gjorde dock aldrig någonting mot någon häst, var nog mest lite rädd och tyckte det var tråkigt. Vet inte om de är den perfekta stallhunden.
 
Sv: Se hit Boxerägare...

min boxerpojke älskar att vara i stallet.
snäll och försiktig och bästis med ena hästen.
så han är en perfekt stallvovve.
hoppas det kommer gå lika bra för er boxertik.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 804
Senast: Hermelin
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 533
Senast: Liran
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 113
Senast: Bulldoozer
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 362
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp