Idag säger Jimmie att SD ska sänka sossestyret om SD blir vågmästare. Å Lövet ja han darrar som ett löv.

Å den stora majoritets vägnar som inte röstar på SD eller å den lilla minoritets vägnar som verkligen röstar på SD?
Oj då det må jag säga. Vilken smäll sossarna fick rakt i plytet :laugh:. SD och S presenterar samma skatteförslag på SD dagen :eek:. Då kommer ju dom att sammarbeta. Jo ja tackar ja. Vilka kommer att rösa på S nu då

Liknande trådar

Samhälle Sverigedemokraterna har av TV4:s Kalla Fakta avslöjats driva en trollfabrik. SD:s anonyma konton har spridit propaganda och även sådant...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 660
Senast: Mia_R
·
Samhälle Richard Jomshof kommer att delges misstanke om hets mot folkgrupp nästa vecka, för att ha delat islamkritiska karikatyrbilder, och har...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
6 034
Senast: gulan
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 945
Senast: Mabuse
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Smoothi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama