Ett desperat skrik från någon med noll argument kvar. Suck.
Desperat ? Sakpolitik och inte floskler gäller för de flesta SD-röstare. Inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett desperat skrik från någon med noll argument kvar. Suck.
Dom "flyr för sina liv" men fred, frihet, mat, kost och logi verkar inte stå högt i kurs när man vägrar
bo på landet utan vill bo i storstad.
Så Sverigedemokraterna springer omkring utomlands och delar ut flygblad där de baktalar Sverige och ljuger för att avskräcka flyktingar från att komma hit. Flygbladet är bland annat underskrivet av "The people of Sweden".
Det är ärligt talat så vidrigt att jag mår illa.
#inteimittnamn
När man inte trodde att SD kunde sjunga lägre.
Så Sverigedemokraterna springer omkring utomlands och delar ut flygblad där de baktalar Sverige och ljuger för att avskräcka flyktingar från att komma hit. Flygbladet är bland annat underskrivet av "The people of Sweden".
#inteimittnamn
#inteimittnamn
Nyss Mattias Karlsson i P1. Helt bakom flötet. Man blir tvärförbannad.
"Vi bedömer att svenska folket står bakom" ett flygblad fullt av lögner, halvsanningar och främlingsfientlighet. Hybris? Eller bara dum? Eller låtsas ta poänger?
Jag håller med om att det inte är rätt sätt och som jag uppfattade det även osanningar, men hur tycker du de ska avskräckas ?, eller ska de inte avskräckas alls? Moderaternas pressuttalande idag var stenhårt- ohållbart, kommer bli kaos om inget görs, måste stoppas NU, alltså deras uttalanden lät mycket värre än det jag hört sd stå och säga men det är klart , de är ju inga rasister så då går det bra.
Jag håller med om att det inte är rätt sätt och som jag uppfattade det även osanningar, men hur tycker du de ska avskräckas ?, eller ska de inte avskräckas alls? Moderaternas pressuttalande idag var stenhårt- ohållbart, kommer bli kaos om inget görs, måste stoppas NU, alltså deras uttalanden lät mycket värre än det jag hört sd stå och säga men det är klart , de är ju inga rasister så då går det bra.
Hänvisar till #1738 och ett citat från artikeln du länkade till angående vad som hände i Skellefteå:
"– Om man tänker på att det kommer över 1 000 personer per dag så handlar det inte om särskilt många individer, säger Johanna Uhr vid Migrationsverkets pressjour."
Nyss Mattias Karlsson i P1. Helt bakom flötet. Man blir tvärförbannad.
"Vi bedömer att svenska folket står bakom" ett flygblad fullt av lögner, halvsanningar och främlingsfientlighet. Hybris? Eller bara dum? Eller låtsas ta poänger?
64% Vill minska invandringen nu. Så det är en kraftig majoritet av Svenska folket.
Om Moderaterna uttryckt sig värre än vad du hört från SD, då kan du ärligt talat inte ha hört mycket. Det är en googling bort - rasistiska, främlingsfientliga uttalanden, uppvigling till våld och domedagsretorik.