Eller så anser de att alla får uttrycka sina åsikter.
Varför deltar de då i en demonstration vars uttalade syfte är att protestera mot att SL låter folk uttrycka sina åsikter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller så anser de att alla får uttrycka sina åsikter.
Varför deltar de då i en demonstration vars uttalade syfte är att protestera mot att SL låter folk uttrycka sina åsikter?
Nu skriver Mauricio Rojas, docent i ekonomisk historia, på SvD ledare/krönika att SD blir Sveriges störrrsta parti i kommande val. Och det pga av 7-klöverns feghet.Tyvärr gör man inte det. Nästan inte alls. Däremot finns det precis som du konstaterar gott om dokumenterat gällande SD.
För mig är det inget konstigt att man väljer att engagera sig i ett parti där ens åsikter delas och betraktas som både rumsrena och bra.
Nu är många olika artiklar om SD i en o samma nätupplaga. Lägg till dom stor DN Af SvD Expressen mfl. Sedan även dom lokala ut i landet. ALLA har dom flera om SD. SD ÄGER JU HELA MEDIA SVERIGE. Ser ni NÅN artikel om nått annat parti, nähe det gör ni inte. För dom vill ingen läsa om.För att de inte delar dessa åsikter.
Yttrandefriheten betyder inte att det man säger kan stå oemotsagt.
Nu är många olika artiklar om SD i en o samma nätupplaga. Lägg till dom stor DN Af SvD Expressen mfl. Sedan även dom lokala ut i landet. ALLA har dom flera om SD. SD ÄGER JU HELA MEDIA SVERIGE. Ser ni NÅN artikel om nått annat parti, nähe det gör ni inte. För dom vill ingen läsa om.
Så där ja. Då ska SD reklamen upp igen då i tunnelbanan. Hoppas polisen har filmat vandalerna så om får sitt straff som vi demokratiskt har lagstadgatJa, nu är det svårt att hålla fast vid gnället om att media motarbetar er!
För att de inte delar dessa åsikter.
Yttrandefriheten betyder inte att det man säger kan stå oemotsagt.
Ja, nu är det svårt att hålla fast vid gnället om att media motarbetar er!
Nu ska den upp igen .. Få se om vandalerna får spel igen. För då blir det mer gratis reklam för SD i mediaFast hade alla "bara ignorerat" SD hade ju det här aldrig hänt
Vill påstå att SDs reklamkampanj var framgångsrik !
Fast hade alla "bara ignorerat" SD hade ju det här aldrig hänt
Vill påstå att SDs reklamkampanj var framgångsrik !
Här är det 2 SD trådar och ingen om nått annat partiJag tror inte att det hade varit helt effektivt att tiga ihjäl problemet, men jag hade helt klart önskat att de inte fick all uppmärksamhet, det jag menar är bara att det är vanligt att de som sympatiserar med SD påstår att media motarbetar dem och det kan ju ingen påstå längre med tanke på hur mycket utrymme ni får.
Hej vad det går fort i svängarna! Men jag håller med dig...Nu (sedan bara några månader sedan) kan SD och deras väljare/sympatisörer inte klaga på media. Men det förstår ju du också att media lägger örat mot marken, vädrar med sina bleka näsor vart åt vinden blåser och vips vänder kappan efter den. Måste tycka lite synd om de etablerade partierna som nu står helt vilsna med händerna efter sidorna och trampar runt lite nervöst när det drar ihop sig till integration/migrations frågor. För bara ett par valår sedan var allt mycket MYCKET enklare. Det räckte med att svara något vackert om "vi ska bli bättre på att/ vi ska jobba för att" (utanförskap, arbetslöshet, förortsproblem) ...så var reportern nöjd och glad. För fan tog den som knystade om orosmoln eller pengar i samband med integration...då hade den stackarn hela mediedrevet efter sig. De etablerade hänger liksom inte med på något sätt. I takt med SD:s ökade popularitet bland väljarna har media sakta sakta vänt kappan och slutat "dreva". Helt plötsligt är det bara partierna själva som står beredda i startgroparna att anklaga varandra för att "gå SD till mötes". Det börjar också att ändra sig smått. De börjar känna sig för hur pass högt de kan lägga ribban innan Jonas Sjöstedt (för det är väl nästan bara han kvar som kör det där rejset om att gå SD till mötes).Jag tror inte att det hade varit helt effektivt att tiga ihjäl problemet, men jag hade helt klart önskat att de inte fick all uppmärksamhet, det jag menar är bara att det är vanligt att de som sympatiserar med SD påstår att media motarbetar dem och det kan ju ingen påstå längre med tanke på hur mycket utrymme ni får.
Hej vad det går fort i svängarna! Men jag håller med dig...Nu (sedan bara några månader sedan) kan SD och deras väljare/sympatisörer inte klaga på media. Men det förstår ju du också att media lägger örat mot marken, vädrar med sina bleka näsor vart åt vinden blåser och vips vänder kappan efter den. Måste tycka lite synd om de etablerade partierna som nu står helt vilsna med händerna efter sidorna och trampar runt lite nervöst när det drar ihop sig till integration/migrations frågor. För bara ett par valår sedan var allt mycket MYCKET enklare. Det räckte med att svara något vackert om "vi ska bli bättre på att/ vi ska jobba för att" (utanförskap, arbetslöshet, förortsproblem) ...så var reportern nöjd och glad. För fan tog den som knystade om orosmoln eller pengar i samband med integration...då hade den stackarn hela mediedrevet efter sig. De etablerade hänger liksom inte med på något sätt. I takt med SD:s ökade popularitet bland väljarna har media sakta sakta vänt kappan och slutat "dreva". Helt plötsligt är det bara partierna själva som står beredda i startgroparna att anklaga varandra för att "gå SD till mötes". Det börjar också att ändra sig smått. De börjar känna sig för hur pass högt de kan lägga ribban innan Jonas Sjöstedt (för det är väl nästan bara han kvar som kör det där rejset om att gå SD till mötes).
Jag hade önskat att de etablerade partierna frivilligt hade lyft frågan för två valomgångar sedan. (men å andra sidan hängde ju rasistvarningen över deras huvuden då. De vågade helt enkelt inte), nu är det försent. De har gett SD fripass in i riksdagen........
gulan
Du vill inte alls ha en öppen debatt. Så fort du är i underläge och inget har att komma med så kör du ditt rasist o rassenasse raceVilken fråga?
Jag har diskuterat migration sedan 90-talet med representanter för alla partier. Är det att inte våga, när man inte accepterar de verklighetsfrånvända lösningar SD presenterar? Är det att inte våga när man arbetar med andra lösningar än att vägra ta emot skyddsbehövande?
Suck. Jag hade hoppats att vi kunde ha en fortsatt öppen debatt och inte kalla motståndet mot att acceptera främlingsfientlig politik för att inte våga.
Vi står upp för det Sverige vi vill ha nu och i framtiden. Vi protesterar vilt mot alla steg i en mörk, främlingsfientlig riktning.
Det är att våga.
Att du någonstans i Sverige diskuterat migration med representanter för alla partier har jag aldrig uppmärksammat. Själv har jag hängt med i politiska debatter si så där i vardagen och varit mer intresserad under valår och bevakat valdebatterna när det närmar sig val. (dig däremot har jag aldrig sett röken av-vad jag vet?) Och nej..... jag står fast vid att våra folkvalda har inte vågat ta i denna heta potatis med risk för att bli utpekade och anklagade för att vara rasister, och efter bli uteslutna eller utsparkade.Vilken fråga?
Jag har diskuterat migration sedan 90-talet med representanter för alla partier. Är det att inte våga, när man inte accepterar de verklighetsfrånvända lösningar SD presenterar? Är det att inte våga när man arbetar med andra lösningar än att vägra ta emot skyddsbehövande?
Suck. Jag hade hoppats att vi kunde ha en fortsatt öppen debatt och inte kalla motståndet mot att acceptera främlingsfientlig politik för att inte våga.
Vi står upp för det Sverige vi vill ha nu och i framtiden. Vi protesterar vilt mot alla steg i en mörk, främlingsfientlig riktning.
Det är att våga.
Du vill inte alls ha en öppen debatt. Så fort du är i underläge och inget har att komma med så kör du ditt rasist o rassenasse race
Att du någonstans i Sverige diskuterat migration med representanter för alla partier har jag aldrig uppmärksammat. Själv har jag hängt med i politiska debatter si så där i vardagen och varit mer intresserad under valår och bevakat valdebatterna när det närmar sig val. (dig däremot har jag aldrig sett röken av-vad jag vet?) Och nej..... jag står fast vid att våra folkvalda har inte vågat ta i denna heta potatis med risk för att bli utpekade och anklagade för att vara rasister, och efter bli uteslutna eller utsparkade.
Vi SKA fortfarande ta emot skyddsbehövande!!!!!!
Du kan fortsätta att hoppas på öppen debatt, vi har ju det nu tex.
Andra än du vill också stå upp för det Sverige vi vill ha nu och i framtiden. Vi protesterar vilt mot en asylmottagning vi inte klarar av att hantera. Svenskar är INTE främlingsfientliga!
gulan