Att de tillskriver olika grupper genetiska skillnader= raser.
Det finns ingenstans förklarat vad nedärvt essens annars är, vilket som sagt är påhittat av sd och inte används av någon annan.
Fortfarande ingen rasistisk propaganda!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns ingenstans förklarat vad nedärvt essens annars är, vilket som sagt är påhittat av sd och inte används av någon annan.
Var finns det rasistiska i denna tex?
Nu drar du alla hantverkare över an kam och kallar de lite bakom flötet, grattis till din kassa människosyn!
Det har ju väldigt många människor förklarat både i den här tråden och i andra. Om du inte förstår det behöver du kanske läsa på om vad rasism är.
Nu läste du något annat än det jag skrev. Grattis till dina extrema fördomar.
Byt nedärvda egenskaper i grupp, del av mänsklig essens mot ekvivalenta rad, och läs igen.
Då får du förklara för mig och alla andra var rasism är. Om nu inte NE, FN;s eller saols definition stämmer.Fortfarande ingen rasistisk propaganda!
Jag anse att vänstern är farlig, betydligt farligare än högern idag. Och nej jag antar inte att alla är våldsamma liksom jag inte anser att alla SD är rasister.
Däremot så är det vänstern som idag går ut och demonstrerar inte allt för lugnt direkt! Man tar dessutom det i försvar vilket är för mig väldig märkligt.
Jag tycker inte det är ok att kalla poliser för grisar eller att kasta GATstenar på deras polishunden. Jag anser inte att störa tal genom att kasta ägg, visa finger eller blåsa i visselpipa är något jag vill stöda eller att det skall finnas i Sverige idag. För mig är det precis lika illa som rasister..
Fortfarande ingen rasistisk propaganda!
per def essens: Personlig identitet syftar inom filosofin på en självmedvetande persons essens, det som gör någon till just den person som den är och som gör att personen är samma person under olika tidpunkter, trots ytliga förändringar. Detta problemområde innefattar frågor som: Vad är jag? När började jag att vara? och Vad kommer att hända med mig när jag dör?
Nej. Det finns intelligenta människor som av olika anledningar inte utbildat sig vidare. Däremot så är det i praktiken omöjligt att ta sig igenom en högre utbildning utan att utvecklas i hjärnkontoret; det är det som är grunden i en högskoleutbildning. Att lära sig att söka och ta till sig fakta, att vara källkritisk, att tänka logiskt och lösa problem, att tänka utanför lådan och skapa nya vägar etc. Människor med en högre utbildning blir svårare att lura, de ifrågasätter och kontrollerar fakta. Där fungerar det inte med enkla lösningar och svepande generaliseringar.Och lägre utbildning betyder per automatik lägre intelligens och utanförskap?
Skillnaden är ju att vad jag vet så är det inga sdare som är ute och stör andras utan det är endast vänstern och det tycker (du?) den stora massa verkar vara ok eftersom man ger sig på polisen i media och på fb och här, ja i princip överallt!
Jag tycker att man gullar med vänstern på mig för ett väldigt märkligt sätt!
Nej för SD-anhängare sitter hemma och skriver hatbrev och rasistisk dynga på nätet istället och därigenom hetsa mot oliktänkare.Skillnaden är ju att vad jag vet så är det inga sdare som är ute och stör andras utan det är endast vänstern och det tycker (du?) den stora massa verkar vara ok eftersom man ger sig på polisen i media och på fb och här, ja i princip överallt!
Jag tycker att man gullar med vänstern på mig för ett väldigt märkligt sätt!
Var finns det rasistiska i denna tex?
Man kan leda en häst till vattnet men inte tvinga den att dricka.
Jag vet vad rasism är och nej det står inget sådant i texten.