SD i kommunerna

Gammeln

Trådstartare
Det pratas ju hela tiden om (riksdags) valet. Men hur är det ute i kommunerna. Är det fortfarande så att SD har 20-25% i vissa kommuner i södra Sverige? Eller visar väljarbarometrarna på över 30%

Det pratas ju hela tiden om (riksdags) valet. Men hur är det ute i kommunerna. Är det fortfarande så att SD har 20-25% i vissa kommuner i södra Sverige? Eller visar väljarbarometrarna på över 30%
hittills är det väl bara i en kommun där ytterpartier har egen majoritet, men det kan väl ändra sig

Det finns ett område i triangeln Rånäs, Almunge, Husby Långhundra.
Men tack och lov så är den uppdelad mellan 3 kommuner.

3dje största parti här i förra valet. Troligen 2dra i detta.

Bor på västkusten i mellanstor ort... Vet bara att SD har många röster i min kommun. Procent har jag ingen koll på när det gäller ngt parti:o

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 950
Senast: Mabuse
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Smoothi
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 211
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 947

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka