Scrapbooking?

Sv: Scrapbooking?

Knapplån

Har alltid varit väldigt mån om att skicka traditionella julkort, såna med fina välgjorda motiv men efter den här tråden vill jag inget annat än göra egna julkort. :D

Vad ni är duktiga!
 
Mer Julkort

Här kommer ett par julkort till som jag gjort.

24959409.jpg


Förresten är det någon som gjort "vanlig" julscrappbooking? Skulle vara kul att se lite bilder :)
 
Sv: Scrapbooking?

Åhh vad fint, både huset o hur du scrappat! Hoppas att ni trivs i ert nya hus, det var superfint. Kram
 
Sv: Scrapbooking?

Tack! Ja vi trivs superbra! Vi spenderade tre år i det där mobile homet som är i början av scrappen. Det är jäkligt skönt att slippa! Vi har en hel ovanvåning på huset som vi inte gjort färdigt än så här finns massor kvar att göra och det kommer antagligen ta många år, men jag är så glad att få bo i ett riktigt hus :love:. Min scrapbook är utskriven och på väg hem till min kompis i USA, som ska skicka den hit innan sambons födelsedag nästa fredag. :bump:
 
Sv: Scrapbooking?

KL
Jag digiscrappar... Väldigt praktiskt att ha allt i datorn :D Så har jag ett par bloggar där jag delar med mig av en ruskig massa freebies som jag gör också, men det ska man väl inte länka till här ;) Skoj är det i alla fall när man får uppskattande kommentarer från hela världen

Här är några lite äldre scrap LOs som jag gjort.
BG_darkShabbyPlaid.jpg


Italienresan.jpg


need-a-stamp.jpg


Love-u2-pieces.jpg


Peters-enduro.jpg


Guitar-heros.jpg
 
Sv: Scrapbooking?

making-faces1.jpg


No-place-like-home.jpg


albinontheswing.jpg


Lite tjatig - jag vet. Men det är skoj att hålla på och det blir ju några LO's med åren... :D
 
Sv: Scrapbooking?

Jag kan lägga upp lite av mitt senaste ... ja, normalscrapping då, digital vågar jag inte börja med, jag sitter för mycket vid datorn som det är så jag vill pilla med fingrarna :D

Elina äter majskrokar

majsmums.jpg


och en till (som jag egentligen är rätt missnöjd med ... )
pappasflicka.jpg
 
Sv: Scrapbooking?

Tackar ! :laugh:
Måste säga att jag gillar dina riktiga LO's bättre, jag scrappar på datorn för att det är enklare... :o Har dock några stycken såna med, jag och grannfrun brukar ta en scrappingkväll då och då, gärna efter en tur till scrap-affären. Hur roligt som helst att göra det tillsammans!!!
 
Sv: Scrapbooking?

Kul med fler som har detta som hobby.

Mina senaste kort jag tillverkat

25573594.jpg
25539638.jpg
25257977.jpg
17053609.jpg
18118906.jpg
 
Sv: Scrapbooking?

Tack!

Man kan ju få så mycket inspiration om man går ut på nätet och söker. Många bloggar ju oxå. Så man kan få mycket tips om man har lite svårt att komma igång.
 
Sv: Scrapbooking?

knapplån

länkar från bilddagboken, så om ni inte kan se så kan ni öppna den sidan i ett nytt fönster och uppdatera den här sidan :)


mitt första försök
78531_1233938547.jpg


mitt andra försök..
54694_1233938610.jpg


Mitt tredje :) skitnöjd!
66393_1233938673.jpg


69580_1233938731.jpg


11087_1233938858.jpg
 
Sv: Scrapbooking?

Det var längesedan någon skrev i den här tråden, ni har väll inte slutat scrappa allihopa?

Jag puffar upp tråden med en bildbombning av lite av det jag hunnit med iår!

En ask med tillhörande kort till mamma på mors dag!
005-1.jpg


Två crisscross-kort jag blev väldigt nöjd med
019-1.jpg


Ett Grattis-kort med den underbara kotten från Penny Black!
021.jpg


Ett kort till någon som fått en tjej, snurran har jag gjort själv av samma mönstrade papper som jag använt till kortet!
022.jpg


Två blomkrukekort som är väldigt lika varandra, vilket blev er favorit?
001.jpg


giski019.jpg


En LO med mig och dottern, fotot togs när jag fick hålla henne ordentligt första gången.
008.jpg


En LO på dottern, fotot togs när vi skulle åka hem från patienthotellet. Pappert kommer från BoBunny, och I Löööv it!
IMG_2973.jpg
 
Sv: Scrapbooking?

Åh vad mycket fint du gjort! Blomkrukan med de grå blommorna var superfin, och LO:n med dig och dottern :love:. Vad är det för text du använt?

Jag kan bidra med mina 3 senaste - jag är så usel på att fota och lägga upp... i slutet på oktober ska jag på scrapmara inne i stan, två hela dagar!

Från när vi var på Skansen och lillan fick åka flygplansmoj:
DSC_6807.jpg


Och två från en kryssning till Visby i somras:

DSC_6806.jpg


DSC_6805.jpg


Jag har börjat använda distress ink ganska mycket, det ger en helt ny dimension till pysslandet :). Ibland stansar och klipper jag i vitt papper för att färga själv, det är roligt!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet inte varför jag skriver dethär. Eller jo egentligen så tror jag att det är två andledningar. Och det ena är för OM det kan...
2
Svar
25
· Visningar
2 963
Senast: Trasten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu under våren har jag gått på ett flertal anställningsintervjuer och även gjort personlighetstester i samband med...
Svar
4
· Visningar
1 946
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp