Scrapbooking?

Sv: Scrapbooking?

Slänger in 2 till när jag ändå hade sakerna framme :)

Elina vill också pyssla ...

DSC_6808.jpg


Min tjej :love:

DSC_6809.jpg


Ursäkta allt blänk i korten från kamarablixten, jag har fotat lite oseriöst :o
 
Sv: Scrapbooking?

Jag scrappar både på det skräpiga sättet med papper och även digitalt.

Denna har jag gjort digitalt.
es38.jpg

Även denna är digital. Bilden är på en av mina bästa vänner som gick bort förra året. Han var tågfantast, födde upp burfåglar och höns. Han var en person som alltid hade ett leende på läpparna.
goran.jpg

21.jpg
 
Sv: Scrapbooking?

Här kommer några LO i papper.

Denna svor jag länge och väl över för att få det j..la nätet och glasspinnarna att fastna.
15721_347213223415_606563415_3630950_2785846_n.jpg

Detta är en LO på min ena hund med delar av sin 'familj'. Mamma och syskon är med på bilden.
15721_347248998415_606563415_3631006_1349769_n.jpg

Detta gjorde jag iordning till min 'drömbok'.
15721_347249088415_606563415_3631008_1935808_n.jpg
 
Sv: Scrapbooking?

Måste bara visa denna också. Den är en av mina favoriter. (digital)
27037_351813293415_606563415_3645210_2803126_n.jpg


Nu blir det slut på bildvisningen.;)
 
Sv: Scrapbooking?

Vad mycket fint :).
Själv scrappar jag bara analogt (med papper ;) ) eftersom jag vill komma BORT från just datorn, sitter framför den hela dagen på jobbet. Men det har ju sina fördelar ändå inser jag ... Man kan ju göra en fotobok av sina alster till exempel :idea:

Tråkigt att höra om din vän. Jag scrappade lite om min mormor när hon gick bort, det hjälpte lite.
 
Sv: Scrapbooking?

Gud vad mycket fina alster ni har gjort:love:
Ska göra julkort på nätet men tänkt och göra en riktigt scrapbook till mig och sambon om oss. Hoppas hinna få den klar till våran årsdag:love:
 
Sv: Scrapbooking?

Uppdaterar lite;)
Blev ingen scrapbook till våran årsdag men har gjort ett födelsedagskort åt honom idag. Kommer bild senare.:)
Jättekul är det!
 
Sv: Scrapbooking?

Ojdå, här puffade jag tråden, och så glömde jag själv bort den!...

Alfabetet heter sunshine, och kommer från quickutz.

Jag måste säga att du har utvecklats välidigt mycket i ditt scrappande, om man ser från de första bilderna du lade ut till de sista! Har du hunnit göra något nytt?
 
Sv: Scrapbooking?

kl

Jag har aldrig scrappat tidigare men gav mig på ett nytt projekt härom veckan... Jag digiscrappar en släktbok.

Ska försöka infoga en bild på en sida:
 
Senast ändrad:
Sv: Scrapbooking?

Så, nu gör jag ett nytt försök...

(nämna personer är döda, det är inte så att jag langar ut personuppgifter till höger och vänster.)

printImage


printImage


printImage


printImage


Det är mina allra första försök, så jag är tacksam för tips på förbättringar! Det hela ska tryckas som fotobok är det tänkt. (totalt 24 sidor)

Bilderna ser förskräckling små ut på förhandsgranskningen, hoppas att man kan se något över huvud taget...
 
Sv: Scrapbooking?

KL

Är det någon här inne som scrapbookar fortfarande? :)
Fick mitt första kit igår så är helt grön på detta. Tänkte börja med att pula ihop något kort tänkte jag, känns övermäktigt med ett helt album på en gång.

Någon som har bilder och inspiration att komma med? :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet inte varför jag skriver dethär. Eller jo egentligen så tror jag att det är två andledningar. Och det ena är för OM det kan...
2
Svar
25
· Visningar
2 963
Senast: Trasten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu under våren har jag gått på ett flertal anställningsintervjuer och även gjort personlighetstester i samband med...
Svar
4
· Visningar
1 946
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp