Scrapbooking?

Sv: Scrapbooking?

Här är mina julkort so far ... kort är inte min starka sida :o Men träning ger färdighet! Kritik mottages gärna :)

DSC_1999.jpg
 
Sv: Scrapbooking?

Jag tyckte dina kort va jättefina! :) Gillar både de mer stilrena och de som inte är så traditionella :)

Har anmält mig nu till en pysselträff som är i helgen :D Är öppet 10-24 på lördag och 10-17 på söndag, i en jättestor lokal. Har möjlighet att handla både av affären mittemot åsså kommer det en från stan med alla sina grejer :) Ska verkligen samla på mig inspiration där!! Har köpt ett nytt album då jag är färdig med hästalbumets sista uppslag nu och ska börja med det nu i helgen då :) Om ni vill så kan ni få se helgens kreativitet sen. Brukar ni ha pysselträffar runt er som ni far på? Aldrig hört om "fenomenet" tidigare
 
Sv: Scrapbooking?

Jag har en tjej som har en webbshop som bor i samma kommun som jag, hon ordnar ibland! Har varit på en, skall snart på en till!
Annars hittade jag just att det finns en scrapmara - kl 10-22 lör + sön!! En hel helg! Det var mitt i Stockholm och nästa är först i april. Kanske man skulle gå på :D
 
Sv: Scrapbooking?

jätte fina kort! :laugh:
Jag hade också tänkt köra egna julkort i år men vet inte om jag hinner. Tar ju en stund att göra dem också.
 
Sv: Scrapbooking?

Jag är mammaledig och har gjort typ 1 om dagen när dottern sover :idea: Tänker hur de skall se ut innan, och klipper och klistrar när hon somnat.
 
Sv: Scrapbooking?

Jag får se om jag har vägarna förbi söderöver i April då ;) Så kan vi sitta brevid och scrappa! :D Idag har jag hunnit med hela tre sidor! Mina tre första "riktiga" till mitt album, ska fota imorron, då har jag förhoppningsvis hunnit en sida till :) Men idag satt jag halv elva till halv nio.. imorron hinner jag nog inte dit förrän vid tolv (ska dra pålle till ridhus först och träna) och det är bara öppet till fem då.. Men anyhow så är det ju helt sjukt kul! Varför slutade jag i våras?! Har nog dubblat mina grejer idag ^^
 
Sv: Scrapbooking?

*kl*

Så, dessa har jag gjort än så länge :):

Alwaysfabulous2.jpg


AylaSpiken.jpg


Andersochjag.jpg


Håller på med en fjärde men är inte riktigt nöjd än.
Skitkul ju :D!
 
Sv: Scrapbooking?

Tack :) Det börjar arta sig ja! :)

apocalypze - Är det där från scrapblog? Det va råsnyggt! :D
 
Sv: Scrapbooking?

Smakfullt! Och stämningsfullt, jättebra!!

Åh jag vill scrappa, men jag hiiiiiinner inte just nu!! De tär orättvist roligt iallafall :D
 
Sv: Scrapbooking?

Japp, det är det :D nästan mer beroendeframkallande än Buke! :eek:
Tacktack!
 
Sv: Scrapbooking?

Verkligen superfina julkort! Jag har börjat på mitt första nu men tappat lite inspiration. Tänkte göra lite fler paket o limma fast sen blir det nog "God Jul" i guld eller rött. Det är gammalt julklappspapper jag sparat som fått bli ram o vanligt presentband är det i guld.


24861899.jpg
 
Sv: Scrapbooking?

*kl*

Nu blev jag också sugen på att göra julkort! :D
Denna har jag gjort hittills, ska skickas till vår katts uppfödare lite längre fram:

AylasGodJul.jpg
 
Sv: Scrapbooking?

Kattjulkortet var superfint! :bow: Har du gjort det digitalt eller på riktigt? Om du gör dina julkort digitalt, tänkte du då skriva ut dem och skicka eller skicka per email?
 
Sv: Scrapbooking?

Jag har gjort alla mina "scraps" på denna sida: www.scrapblog.com. Inget program eller så behövs laddas ner, superenkelt och superroligt :D.

Man kan beställa sina alster så att dom skrivs ut som kort, vykort och sånt och man kan ju skriva ut själv om man har fotopapper men jag kommer skicka via mail :).
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet inte varför jag skriver dethär. Eller jo egentligen så tror jag att det är två andledningar. Och det ena är för OM det kan...
2
Svar
25
· Visningar
2 963
Senast: Trasten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu under våren har jag gått på ett flertal anställningsintervjuer och även gjort personlighetstester i samband med...
Svar
4
· Visningar
1 946
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp