Scrapbooking?

Sv: Scrapbooking?

Jag använder antingen fotofix eller en limpenna med blått lim (genomskinligt när det torkat) när jag vill fästa saker. Det mesta fungerar med fotofix och det är enkelt och billigt (30kr för 500limlappar).

d545056ca7d87edcd21a8abd3ee8fb65_640_480.jpg

Så blev den sidan :)

b198f7a51ca15e663ed292ddf943bdb1_640_480.jpg

Den fick bling i blommorna :)

e51568a261aef3f0ce5e478e92bf9465_640_480.jpg

Så blev det med skylord. Men funderar på att göra en makeover över det uppslaget också..

539f99479a1c7d7a759a355304131a30_640_480.jpg

Här blev de också lite bling ;)
 
Sv: Scrapbooking?

Jag har ett flytande lim från Panduro med både tjock och smal spets, sen har jag en sån penna som beskrivs ovan, plus fotolappar.
 
Sv: Scrapbooking?

Tack :) Nöjd själv också nu!

Jag gillar också bling :love: Pålle har fått en blingad förbygel och har blingat min hjälm med samma stenar (fast använt superlim då) och de sitter som berget även vid tvätt/smörjning. Blingbling is the shit ;)
 
Sv: Scrapbooking?

Räknas scrapblogging?? Jag scrappar fast på nätet, inte riktigt lika kul som på riktigt men blir fint o är mkt roande det oxå.

Jag har bara precis börjat o detta är min första som jag gjort helt sj på fri hand el vad man skall säga, utan mallar osv. Lite stressat då jag hade ont om tid så den behöver jobbas lite på.

Isf finns att se här:

http://www.scrapblog.com/0C70C0EB-1B25/04C05303-D967
 
Senast ändrad:
Sv: Scrapbooking?

Åh vad fint :) Jag har ingen erfarenhet av scrapbloggar men jag kanske borde skaffa mig :D Räknas gör det absolut!
Känns som det är billigare, kanske skulle testa det :angel:
 
Sv: Scrapbooking?

Ja billigt är det ;) Och smidigt med allt alltid på samma ställe! Det som är bra med scrapblogg är att man inte behöver kasta om man katastrofmisslyckas med någon stor ambiton som jag gjort ett par ggr :p Utan det är bara o deleta o börja om :idea:
 
Sv: Scrapbooking?

Filmstripen har jag köpt färdig, men det går ju såklart att göra egen oxå :)
 
Sv: Scrapbooking?

Räknas scrapblogging?? Jag scrappar fast på nätet, inte riktigt lika kul som på riktigt men blir fint o är mkt roande det oxå.

Jag har bara precis börjat o detta är min första som jag gjort helt sj på fri hand el vad man skall säga, utan mallar osv. Lite stressat då jag hade ont om tid så den behöver jobbas lite på.

Isf finns att se här:

http://www.scrapblog.com/0C70C0EB-1B25/04C05303-D967

Jag kunde kolla på din länk, tyvärr. Jag visste inte att man kunde scrappa på nätet. Det låter ju kul, är det gratis att gå med där eller?
 
Sv: Scrapbooking?

Fast då kan jag ju inte shoppa dyra och onödiga saker :angel: det är ju roligt det med :D
 
Sv: Scrapbooking?

PrincessAsk : Nej den stängdes nog när jag loggade ut som det verkar jag vet tyvärr inte hur jag får den att ligga uppe, är helt ny där ahr inte fått snurr på alla inställnigar =P Men superbiddi har en länk som funkar!

Mitten: Ja absolut, det slår verkligen inte den verkliga varan att sitta o klippa, rita, skriva o klistra o dona! Men det är iaf ganksa roligt =)

Superbiddi: Ja! Titta precis, jätteifnt fick du till det =D!
 
Sv: Scrapbooking?

Shit vilket kul ställe! Jag ska göra en bok om husbygget till min sambo, han fyller 40 om en månad! Så roligt!
 
Sv: Scrapbooking?

Jag har också provat på o scrappa lite på den sidan nu, man skulle ju kunna sitta där i evigheter! Verkligen ett bra tips :)
 
Tips på julkortspyssel

Jag har ett litet tips till er som ska scrappa julkort (ni kanske redan provat, men jag ger er tipset iaf). Jag har sparat på överblivna julklappspapper, alltså mindre remsor o dem tänkte jag använda nu när jag ska göra julkort. Presentband i glittriga färger kan bli snygga ramar, så spara sånt :)
 
Sv: Scrapbooking?

Va kul att det är fler som testar där nu :D Man kan ju gör precis hur mkt som heslt, o gör egna figurer o fixa o trixa, mitt nästa projekt är att lära mig o croppa bilder snyggt o roligt osv :laugh: På mina första scrappar har jag ju bara tråkiga fyrkantiga bilder.

Vindvissla: Ja visst är det bra, o så smidigt när man har bilderna i datorn redan osv :idea:
 
Sv: Scrapbooking?

Den var jättefin :love:

Jag försöker att INTE börja med scrapblogging, jag sitter vid datorn hela dagen på jobbet och vill helst inte skaffa mig mer saker att göra där ...jag får hålla mig till dyra papper ;)
Men jag blir väldigt inspirerad av att se vad ni gjort :bump:
 
Sv: Scrapbooking?

Oj vad duktiga ni är allihopa!!! :laugh:

Själva är jag väl ingen "scrapare" men jag har alltid tyckt om att göra collage och sånt.... Min tanke iår var att göra egna julkort som är scrap-inspirerade! Men vi får se om tiden räcker till!

Kul tråd om inte annat för att få lite insperation!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 204
Senast: Grazing
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet inte varför jag skriver dethär. Eller jo egentligen så tror jag att det är två andledningar. Och det ena är för OM det kan...
2
Svar
25
· Visningar
2 963
Senast: Trasten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu under våren har jag gått på ett flertal anställningsintervjuer och även gjort personlighetstester i samband med...
Svar
4
· Visningar
1 946
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp