Sätta igång sprallig häst..

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sätta igång sprallig häst..

Humelibumlan skrev:
Kan vi ha en
bud.gif
- ryttare till här tro?? :angel:

:rofl: Men du vet den där käpphästryttaren har varit landslagsryttare på islandshäst har hon skrutit om för ett par år sedan, det du :angel:

....................

Senast ändrad av en moderator:

vaddå pinka? Är det en gren inom islandshästeriet, typ gångart för ryttaren? :confused:

*en förrvirrad anka fattar ingenting*

ankans skrev:
vaddå pinka? Är det en gren inom islandshästeriet, typ gångart för ryttaren? :confused:

*en förrvirrad anka fattar ingenting*
Japp... Den kan beskådas av ryttare som druckit för mycket kaffe i pauserna mellan tävlingsmomenaten, istället för att ha uträttat naturliga påträngande behöv...
Man ser det på den någon knätrånga gången, panikartade blicken och hög fart mot buskage eller annan skymmande plats! :angel: ;)

Eftersom den här tråden spårat ur totalt, låser jag den tills jag har rensat den.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 253
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 695
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
13 989
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 497

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka