Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mm.. men nu är det ju gemensamt beslut att följa veterinärens råd. Å detta trots att fv vet försäkringstaket. Alltså tycker fv att hästen ska va kvar också.
Så nej jag förstår inte vad du vill ha fram eftersom vi är överens. Fine om fv sagt nej och jag ja, men nu är det inte så.
Tja, det låter ju som att det kan bli en rätt kostsam resa för fodervärden? Hennes val kanske, men det verkar ju lite bakvänt att hon ska låna pengar av dig för att låta hästen stå kvar längre än nödvändigt?!
Det är en tripp för paus från allt, så jo det är en nöjestripp.
och hon tyckte att måste han hem i helgen kan hennes kompisar hämta honom.
Jag hade utifrån det scenariot hämtat hem hästen direkt .
Vem ska se till hästen under helgen när den kommer hem till FV om hon är borta ? Kompisarna ?
Men om Out Of Service skulle välja att ta hem hästen nu, vem skulle då få betala för behandlingen av skadan?
kl
Undrar om inte fv tänker göra som ex pojkvännen,sakta smyga ut bakvägen nu när du ordnar allt och tar ansvar.
Tanken har slagit mig också.
Jag har ju inte en susning om hur mycket energi hon lagt ner på att försöka få fram åtminstone en del av pengarna. För hon är ju fullt medveten om att jag gör allt för den där hästen.