Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här kan du läsa hur SJUKT BLUPen slår på ett avelssto
http://hippocampus.slu.se/fragorsvar/arkiv.cfm?Call=fragorsvar&PageAction=1&id=34
Gör det det? Alltid något.. OM jag ska lita på Blup så är det för att den sitter på en häst som har svensk stam som varit här i flera generationer..fast svaret på den frågan är ju gammalt, för numera ingår tävlingsresultaten i BLUP, så även treårstestresultaten.
Sådan diskussion har varit uppe här tidigare. Tror tom att någon (jag vet vem) skrev en insändare till Ridsport, med hjälp av oss här på Buke. Men visning av fölen utan att dom sett stammen innan det har jag för mig att dom inte var intresserade av.
Men i så fall kan de fota alla fölen och kolla facit efteråt. Och inte ska vi betala dyra pengar för att de ska ha det roligare på jobb?
Det stod 113 i blup på kval-bed...jag får nog rota fram mina kataloger och titta men visst låter siffran bekant så det stämmer nog.Jag menar inte att det är nåt fel på Feliciano-han är en BRA hingst utan bara att det är anmärkningsvärt att Artist åker på sina blup siffror på 112.Man undrar ju lite hur de har resonerat.