Sandy Bowl och Jennie Constance

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare lotta_k87
  • Startdatum Startdatum
L

lotta_k87

Min varmblodstravare är efter Sandy Bowl och undan Jennie Constance. Jag skulle gärna vilja veta mer om dom. Fakta, bilder osv. Nån som vet nåt om dom?? :confused:

Min barndomskamrats familj ägde Jennie Constance när hon var ung och tävlade. Min kamrat är numera proffskusk, så prova att maila honom för info.. Han heter Daniel Olsson.

Häftigt, jag har ridit Jennie Constances första föl Gratienne några gånger för några år sen. Hon var ordentligt dressyrutbildad då och ska enligt ägaren kunnat både passage och piaff. Lik din, brun med bläs och vita fötter.

va kul med en syster till "Grobbe" :banana: . Tyvärr kan inte grobbe piaff o passage, men vilken trav han har ibland! Högt upp med knäna och det ser så fiint ut. :love:

hm, det vet jag faktiskt inte! Men kolla på Romme travets hemsida, där kanske det står något. Om inte annat så kanske du kan fråga någon annan på Romme om det, dom borde ju känna honom.

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 491
Senast: ildiko
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 315
Senast: Gunnar
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka