Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jajemen, ft-hästarna rocks!
Fast det tyckte inte Jan & Lotta. Återigen fick de chansen att tala om att dessa hästar hoppar på ett speciellt sätt, nämligen med hängande ben
Mattens runda på eftermiddagen är dokumenterad och hamnar snart i en youtube nära dig.
*kl*
Fast nu tänker jag gå emot strömmen här Fälttävlanshästar hoppar inte som de hopphästar som Lotta och co kommenterar annars.
De hoppar med sämre rygg och är betydligt mer oförsiktiga än rena hopphästar det kan man aldrig komma ifrån. Och tror man att de hoppar lika bra så bör man nog kolla lite mer på "riktig"hoppning
Fast det tyckte inte Jan & Lotta. Återigen fick de chansen att tala om att dessa hästar hoppar på ett speciellt sätt, nämligen med hängande ben
Tyckte mig se några fler hästar som rev "dessa låga hinder" men de var ju inte fälttävlanshästar så deras dåliga teknik påtalades aldrig... märkligt
Så återigen ansåg jag damen ifråga vara ute och segla. Förresten så är hon inte det bara i ft-sammanhang utan det kommer små saker hela tiden. antagligen viktigaste kriteriet när du får ett sådant jobb... att kunna prata nonsens hela tiden.
Förresten Aicha duktig pålle.
Jodå, det var himla kul att se att han var så cool. Han börjar nog bli vuxen den stora bebisen ändå.
Hans hoppning var inte alls imponerande igår, men vi vet ju att han kan (fast låga hinder är tråååkiga). Men man måste jobba för det lite.
Kan lova att det känns i den ryggen när han väl blänker till...så om en sisådär 3-4 år kanske han kan tänka sig att hoppa så där för det mesta.
Äh du är bara avundsjuk för att du inte fick jobbet
fast.. han var ju ganska prålig
guldig - hrm
Hästen hoppade inte "med hängande ben en ft-häst" (som hon menade) och det gjorde kommentaren löjlig i sitt sammahang. Sen att så pass ung häst som gått så pass lite - nej....