Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Ja, min kära BertaLotta, jag tror du slog huvudet på spiken! Min Nowa var synnerligen skarp. Funkade ypperligt i all skyddsträning och jag fick bra bud från Securitas som ville köpa henne. :D

:rofl:
Och du sålde väl genast, glad att bli av med henne:angel::devil:?

Ja, ja lilla gumman, inte vara svartsjuk nu bara för att fio är på tapeten...:devil: Jag HAR undrat var du hållit hus men tänkt att du nog kryper fram under stenen snart...Fixa hoppkval är väl piece of cake...:angel::crazy:Ok. Jag tycker synd om dig. Satt långt inne men jag får väl erkänna då...:o

Ärligt talat så är det inte så himla synd om mig, ont i knät är ju inget man dör av och ridningen är faktiskt det enda som inte gör ont:D. Men tack ändå, förstår att det kändes jobbigt för dig att erkänna det:devil:.

Ang hoppkvalen borde det inte bli så svårt, vi dubbelnollade 1,20 förra helgen. Hon är så duktig, lilla hästen:love:.

Förresten vill jag lägga ett bud på fio. Jag bjuder en flaska konstig rosa sprit, ett rosa fleecetäcke, ett schabrak med rosa kantband en back on track-jacka med rosa foder samt ynnesten att få hoppkvala min bruna springare till våren:bump:!

Förresten vill jag lägga ett bud på fio. Jag bjuder en flaska konstig rosa sprit, ett rosa fleecetäcke, ett schabrak med rosa kantband en back on track-jacka med rosa foder samt ynnesten att få hoppkvala min bruna springare till våren:bump:!

Fast köper du Fio så behöver du inte Nova till det, då kan du använda Fio :idea:

Ärligt talat så är det inte så himla synd om mig, ont i knät är ju inget man dör av och ridningen är faktiskt det enda som inte gör ont:D. Men tack ändå, förstår att det kändes jobbigt för dig att erkänna det:devil:.

Ang hoppkvalen borde det inte bli så svårt, vi dubbelnollade 1,20 förra helgen. Hon är så duktig, lilla hästen:love:.

Nej, det var väl det jag visste din lilla simultant!:grin: du är bara ute efter medlidande medan du glider runt och hoppar 120 på nån löjlig pay and jump så det säkert bara var ett hinder som var 120.....:devil:

Money makes the world go around...tror inte att t ex Gärds sekretariat tar emot en BoB jacka som betalning för start i fälttävlan....LÄS varför jag säljer fio, din lilla latmask....hon ska ju finansiera min tävlingssäsong 2009!:cool:

Fast köper du Fio så behöver du inte Nova till det, då kan du använda Fio :idea:

Hmm, smart!:idea::bow: Kanske skulle höja budet lite, eller helt enkelt starta en egen auktion där objektet är att få hoppkvala min pålla nästa år...:p

:rofl: Jag läste först "simul-tant" och funderade en stund på vad det betydde! Och nej, jag har ingen åldersnoja:mad:;).

Ang tävlingen så var det iofs en liten tävling, men "Gadden" som byggde...:cool:

Du kan inte tänka dig att ta betalt för att INTE åka ut och tävla nästa år:devil:? Nej då, vad tråkigt det skulle bli att gå banan...:D Jag är ju som tidigare nämnts otroligt rik, så jag ska kolla i spargrisen...;)

:rofl: Jag läste först "simul-tant" och funderade en stund på vad det betydde! Och nej, jag har ingen åldersnoja.

Ang tävlingen så var det iofs en liten tävling, men "Gadden" som byggde...:cool:

Du kan inte tänka dig att ta betalt för att INTE åka ut och tävla nästa år:devil:? Nej då, vad tråkigt det skulle bli att gå banan...:D Jag är ju som tidigare nämnts otroligt rik, så jag ska kolla i spargrisen...;)

Lilla vän...det STÅR simul-tant....:angel:

Gadden har tappat udden det vet ju alla...erkänn nu det var 1 enda hinder som var 120???!:devil:

Finns inte en FT-bukare som inte vill att jag kommer ut nästa år...vad i hela friden skulle dom annars ha att prata om???:confused:

LÄS varför jag säljer fio, din lilla latmask....hon ska ju finansiera min tävlingssäsong 2009!:cool:

Ni får nog höja budet rejält här inne då för några prispengar lär det ju inte trilla in som kan finansiera en enda av Novalis tävlingar :devil:

Jag kanske skulle buda på dig i allafall... Jag gör ju faktiskt dej en tjänst i så fall för du får ju mycket närmre till nästan alla ** och *** tävlingar 2009 det är ju bara Gärds och Öved som blir lite längre :angel:

Och så Ribban då förstås... fast det var väl inte "in your dreams" ändå?:devil:

Får se om vi kan skrapa ihop lite pengar i klubben, vi behöver en gullig och duktig dressyrtränare till ponnybarnen och en stallvärdinna :banana:

Jag kanske skulle buda på dig i allafall... Jag gör ju faktiskt dej en tjänst i så fall för du får ju mycket närmre till nästan alla ** och *** tävlingar 2009 det är ju bara Gärds och Öved som blir lite längre :angel:

Får se om vi kan skrapa ihop lite pengar i klubben, vi behöver en gullig och duktig dressyrtränare till ponnybarnen och en stallvärdinna :banana:

Hmm det tål att tänkas på :angel:

Fio som GULLIG dressyrtränare till BARN???!!!!:eek::eek::devil:

"harklar mig" Öööhhh jo Betti, lägg in ett bud bara....:angel:

Igår red min bebis LB:1. Visserligen är hon inte så liten längre men hon är iallafall lillasyster. Hon red Vincent på 67 % så hon var stolt som en tupp. Många, precis som hon, tror att det är hon som inte kan när hon rider Dumle :p

Det var bra för hennes självförtroende. Nästa gång får det bli LA. Skönt när ungarna får postivt resultat på sin träning. :laugh:

Duktig lillasyster! :)

Den som vill se, för dagen, guldfärgad köttbulle kan titta på SVT24 ikväll 20.00. Förhoppningsvis behöver jag inte få äta upp de här orden senare ikväll... :cool: :angel:

Duktig lillasyster! :)

Den som vill se, för dagen, guldfärgad köttbulle kan titta på SVT24 ikväll 20.00. Förhoppningsvis behöver jag inte få äta upp de här orden senare ikväll... :cool: :angel:

Vi ska titta :idea:
och håller tummarna att han sköter sej :rofl:

Ja, håll tummen! :bump:

Bara han inte kör rodeo eller river ALLA hindren, så är jag nöjd. ;)
Hans matte är nog mest nervös just nu, Petra har föreställning så matten fick köra uppvärmningen inne på arenan. Inte ofta man får rida i Globen. :D

Ja, håll tummen! :bump:

Bara han inte kör rodeo eller river ALLA hindren, så är jag nöjd. ;)
Hans matte är nog mest nervös just nu, Petra har föreställning så matten fick köra uppvärmningen inne på arenan. Inte ofta man får rida i Globen. :D

Såg att Cinnamon också skulla vara med. Kul. :idea:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka