Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
haha ja sin späda ålder till trots är hon nästan mer ridbar än den stora egensinniga hästen. den här lilla damen lyssnar på matte och har inte en massa egna idéer för sig (bara lite grand hon är ju märr).
jag har länge varit skeptisk till om jag skulle klara ett fullblod,
trott att de skulle vara för svåra/nerviga/dålig ridbarhet.
men i jämförelse med den nerviga trasan till halvblod i mitt stall känns fullblodet som en trygg ridskolehäst. när jag rider henne så går hon dit jag styr är helt avspänd och uppmärksam på mig. och känns väldigt ridbar.
det är väldigt annorlunda mot den andra som hela tiden har uppmärksamhet på allt annat än mig (när det gäller dressyr då) och som när som helst går i väder och far i väg...ranghöga ston, pfff
*kl*
Två CR till!
70 cm!
Hon är så himla lydig den där lilla kusen, när jag tar en förhållning så går den igenom direkt, jag blir lika snopen varje gång
Då skulle jag vilja veta tidigare tävlingsresultat, härstamning, ev avelsvärde, har hon tidigare avkommor som presterat något? Hur är hon att hantera? Lynnig..?? Du får nog skriva en annons som tydliggör lite vad man får för pengarna..
Studsande köttbullar...DET är inte att leka med!
Men vem är det som har ett horn i sidan på stackars Petra och utsätter henne för detta illdåd???
Sen var det ju budgivningen på fio-försäljningen...eftersom jag inte tror att LenaH låter oss hållas nån annanstans så flyttar jag den hit....
superman HUR många FT får jag för en liten 1000-lapp?? En utvägran i Boxholm är vad det räcker till....
anro Jag förstår att du gjort ditt bästa i o med att Grålle inte är såld än men 1500 herregud???!
Tja, tävlingsresultaten börjar ju bli lite gamla nu men å andra sidan så börjar ju även fio bli till åren så hon får leva på gamla meriter!
Härstamningen är gammal god arbetarfamilj från Västkusten! Slitstark, med starka ben och leder och håller i många år än om hon inte utsätts för allt för stor press..
Avelsvärdet är högt även om det inte är testat än! Kan garantera att stammen lämnat flera avkommor av god kvalité!
Lynnesmässigt kan hon verka svår vid första anblicken men om man närmar sig henne bestämt och talar om vem som är Ledare så får man inga som helst bekymmer för hon är MYCKET följsam....
Fler detaljer lämnas när budgivningen kommit igång...KOM IHÅG! Överskottet går till välgörande ändamål....dvs min tävlingssäsong 2009 och det finns väl ingen som inte vill ha Grå och mig med i leken då???
Oj oj oj så FEL man kan ha i alla avseenden
Tävlingsresultaten är på väg att förnyas det här året var bara för att sätta ungdomarna på plats lite....
Arbetarfamilj från västkusten... Ha ha ha Vår familj går under ett annat namn nuförtiden när vår anfader blev utkickad från Riddarhuset , vi har både vapen och ett "Gyllen" namn som hänger där bak i kulissen.
Avelsvärdet är så lågt det någonsin kan bli och kommer aldrig någonsin att utforskas.
Lynnesmässigt... I bland är det ju ingen ide´
Med tanke på Fios Norrlandsskräck så avstår jag av humanitära skäl att bjuda
Sen har vi nog ingen häst i 90-klass nästa år så då missar vi ändå att tävla med dig
Det skulle vara ifall dotter lyckas lura mig till veteran-90 i Trossnäs då...
Fast jag kan tänka mig att släppa henne lite billigare till dig...det vore a dream come true att ha er båda ihop!
Fast jag kan tänka mig att släppa henne lite billigare till dig...det vore a dream come true att ha er båda ihop!
Fast du var inte där när hon satte ungdomarna på plats
Lynnesmässigt kan hon verka svår vid första anblicken men om man närmar sig henne bestämt och talar om vem som är Ledare så får man inga som helst bekymmer för hon är MYCKET följsam....