Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Åh, då har vi snart inträdet klart, vinst av rosa grimma och en rosa foderhink! har det blivit under säsongen - gills det:crazy:

njaaa.... det vet jag inte om vi godkänner... vad har du själv i rosa? det krävs...
rosa gummistävlar, rosa tröja, rosa jacka, rosa keps på huvudet... och så pricken över i:et... Roeckls ljusrosa ridhandskar med briljanter på ;)

och om du vill smaska till det lite till...så se till att ha en rosa handkrämstub samt ett rosa Lip Care i handväskan....... :angel:

SEN... lovar jag att du klarat inträdet :d

njaaa.... det vet jag inte om vi godkänner... vad har du själv i rosa? det krävs...
rosa gummistävlar, rosa tröja, rosa jacka, rosa keps på huvudet... och så pricken över i:et... Roeckls ljusrosa ridhandskar med briljanter på ;)

och om du vill smaska till det lite till...så se till att ha en rosa handkrämstub samt ett rosa Lip Care i handväskan....... :angel:

Berta-Lotta! *ropar högt o ljudligt* Här har du Mrs L i ett nötskal o GISSA om jag ligger i lä där....:rofl::rofl::rofl:

det krävs...

:eek: Jag är imponerad:bow: (och lite rädd...:D) Här ska shoppas:bump:! Rosa tröja har jag, schabrak med rosa kant tror jag att jag kan gräva fram ur någon låda, rosa fleecetäcke med får på:o (ganska lika Grå, faktiskt när jag tänker efter:devil:) till shettisen, kan säkert få låna kompisens pannband med rosa bling-bling, jacka med rosa foder (men det gills väl inte antar jag?), rosa foppatofflor, ... Hmmm, får fixa hanskar, stövlar, jacka och keps. Tur man precis fått lön...

Då tror jag nog allt att Mrs L har legat av sig lite när det gäller rosa klubben, för på Täby var det minsann inte så mycket rosa!

*skvallrar*

:D

Då tror jag nog allt att Mrs L har legat av sig lite när det gäller rosa klubben, för på Täby var det minsann inte så mycket rosa!

*skvallrar*

Jasså, man kan välja när man behöver bära all denna rosa utstyrsel?:idea:

Så om man vet att Nova och Mrs L, eller åtminstone en av dem garanterat befinner sig på annan ort än man själv, kan man hålla sig till den lite mer marinblå eller bruna outfitten? :D

*skvallrar*

du, jag tänkte faktiskt själv på det med, haha... fast på söndagen var det iallafall massa rosa UNDER den stora varma dunjackan ;)

men under räknas inte riktigt... jag får bättre på mig i boekelo nästa helg då :d

du, jag tänkte faktiskt själv på det med, haha... fast på söndagen var det iallafall massa rosa UNDER den stora varma dunjackan ;)

men under räknas inte riktigt... jag får bättre på mig i boekelo nästa helg då :d

Jag tar det som ett löfte och tar med din rosa peruk till dig! :devil:

självklart ett rosa lip care, keps o jacka finns i garderoben... måste åka o fixa de där handskarna!!!:angel:

Nej, nu överdriver du säkert! Oh förresten; en skönhet klär i allt! Kan väl vara kul att visa foto här på buke sedan! Jag kan offra mig och vara fotograf! :angel:

hmm...........

ville du ha din häst flätad eller hur var det????? :mad:

Vaddå? :confused: Du är ju en skönhet. Jag ville bara göra alla en tjänst så de får se dig! :angel:
Tjurar du så får MrPooh fläta Mister. :idea:

åhhhhhhhhhh........tack :o

hehe.. då ska ja rycka manen på honom dagen innan...... :devil:

flätar han, så lovar jag att ställa upp på bild i rosa peruk och rosa skumpa i glaset.... ;o)

K-L

Men herregud!!!!:eek::eek:

Nyss hemkommen från en härlig semester i Frankrike finner jag att sandlådan halkat lååångt ner på sidan 2:eek::eek:!

Nova - har du blivit för gammal för att leka i sandlådan:devil:? Eller börjar seniliteten knacka på dörren och du bara kan engagera dig i en tråd i taget:devil:? Lite skärpning, om jag får be:mad::devil:!

KL

Sten har nu lämnat landet. Är på väg till Italien. :cry: :bump:
Känslorna är delade.

Så den stora, svarta, vackra är borta fr stallet

sten15.jpg

head.jpg

Senast ändrad:

K-L

Men herregud!!!!:eek:

Nyss hemkommen från en härlig semester i Frankrike finner jag att sandlådan halkat lååångt ner på sidan 2

Nova - har du blivit för gammal för att leka i sandlådan:devil:? Eller börjar seniliteten knacka på dörren och du bara kan engagera dig i en tråd i taget:devil:? Lite skärpning, om jag får be:mad:!

Nejdå, lilla vän...:devil: Men om man är så himla stadd vid kassa att man kan åka till Frankrike o lata sig så får man också se till att sköta sitt uppdrag och hålla Sandlådan vid liv utan mig ibland...

Medan du latade dig passade jag på att bevisa för alla små BesserWissrar (Läs: Du och fio...:angel:) att Lille Grå är hopphäst med en fin liten blå rosett i 110 hoppning...:D

Jo, vi har ju konstaterat flera gånger tidigare att jag är sååå himla rik:rofl:. Inte dumt att ha föräldrar som fyller jämnt och inte vill vara hemma och ta emot en massa hyllningar...:angel:

Vad har du varit på för pytteliten lokaltävling med typ 3 starter och bara vanliga bommar i hindren:devil:?

För övrigt har jag fått reda på att jag antagligen måste operera knät jag skadade på den livsfarliga banhoppningen:(. Hoppas bara att det går att få tid hyfsat snabbt, så inte nästa säsong påverkas allt för mycket. Annars kan väl du (som numera tydligen är banhoppningsproffs:devil:) hoppkvala min häst nästa år:D?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka