Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Har man bara en flaska med brunvit whiskylikör i bakfickan när han finns i närheten är det inga som helst problem:idea:. Har nämligen praktiserat det:angel:

Ja det går alltid ner och den drycken väljer jag i damers sällskap för att det är ofta den enda "whiskeyn" som dom dricker (men det finns undantag).
Ska jag njuta av drycken själv så tar jag hellre en ren Whiskey, då ligger ni garanterat på +.
Sen när jag ska ha tid att dricka upp den, det är en annan fråga.

Sen räknar jag ISKALLT med att se er på söndag, jag struntar blankt i om ni ska på kräftskivan på lördagen. ;)

Tid: när som helst!
Plats: var som helst!

You can't miss it. :D

Låter ju kanontrevligt:laugh:!

Min "sponsor" och jag ska ut på turné och leta unghäst/föl, så jag hör av mig om vi är i krokarna:idea:

Det är DU som lär få muta och övertala för att få inträde i våra exklusiva klubbar!:idea::devil:

F-sen också:eek:, jag som har så svårt för att fjäska... Alla snälla ord ligger sååå långt bak i min hjärna (ja, jag har faktiskt en:mad:!) att jag knappt har tillträde till dem...:rofl:
Att ta emot fjäsk är däremot en helt annan femma...:devil:

Allt som är Rosa går hem hos mig...allt som klär en skimmel går också hem!
Här ska rotas fram rosa grejer:bump:! Fast, vänta lite nu... jag måste ju välja mellan Bruna Bönor och Rosa/Grå klubben:crazy:. Hmm, ska klura lite - återkommer!

Här ska rotas fram rosa grejer:bump:! Fast, vänta lite nu... jag måste ju välja mellan Bruna Bönor och Rosa/Grå klubben:crazy:. Hmm, ska klura lite - återkommer!

Menar du på fullt allvar att du tror att det är svårt att välja?:eek: Antingen så försöker du få inträde i den klubben där man VERKLIGEN räknas ( ja, lilla ärthjärna den ROSA givetvis...) eller också blir du Brun och Tråkig....vilket val....:grin::o:devil:

Menar du på fullt allvar att du tror att det är svårt att välja?:eek: Antingen så försöker du få inträde i den klubben där man VERKLIGEN räknas ( ja, lilla ärthjärna den ROSA givetvis...) eller också blir du Brun och Tråkig....vilket val....:grin::o:devil:

Vem mer än du ingår i den rosa-grå klubben :confused:
Alla andra här verkar nämligen vara bruna :angel:

Ja eller hur?? Det är därför du har gjort över 12000 inlägg mot t ex mina stackars 2000....:eek::rofl::devil:

ÄH

Det är bara för att jag bara har en enda användare här på buke..:angel:

Ni andra har ju en hel hop olika som ni smyger omkring med:devil:

Eller så blir ni bannade och byter :rofl:

;)

ÄH

Det är bara för att jag bara har en enda användare här på buke..:angel:

Ni andra har ju en hel hop olika som ni smyger omkring med:devil:

Eller så blir ni bannade och byter :rofl:

;)

Jaha?! Är det SÅ det är...*slänger lite med mitt ickeblonda hår* jag trodde annars att det berodde på att var man än kikar in på buke så förekommer verbala små slagsmål mellan dig och de flesta.....:D

Men du...fio är ju speciell!:D Vet du inte att hon lider av multipel personlighetsklyvning?:eek:

Jag har träffat åtminstone 4 fio:

Vampfio

Jagärsåjävlatröttfio

Skräckslagnafio

Jaghatarallabarnfio

:rofl::rofl::rofl:

Fast å andra sidan så finns:

TyckerduminhästärtjockOlgaklara (visar på en FET häst)

ArgumenterandeOlgaklara

ÅååhminhästkanintehoppaOlgaklara (när den river ETT hinder)

DummamammaOlgaklara (vars mamma är att beundra :idea:)

Senast ändrad:

Fast å andra sidan så finns:

TyckerduminhastärtjockOlgaklara (visar på en FET häst)

ArgumenterandeOlgaklara

ÅååhminhästkanintehoppaOlgaklara (när den river ETT hinder)

DummamammaOlgaklara (vars mamma är att beundra :idea:)

:eek:

Är mina hästar tjocka??

Ja ett hinder är horribelt och jag tror faktiskt att han inte kan hoppa då.
:rofl:

Jag är varken arg eller umenterande :cool:

Mamma är aldrig dum, även de som inte är min mamma vilka jag ibland kallar mamma :rofl:

Just hemkommen från en studieresa till livsmedelsindustrier i Skottland.:cool::eek::cool:

Ber att få påpeka att det här är den enda tråden på Buke som fått ett eget hinder ( rosa klubbhus med sandlåda innan )

Just hemkommen från en studieresa till livsmedelsindustrier i Skottland.:cool::eek::cool:

Ber att få påpeka att det här är den enda tråden på Buke som fått ett eget hinder ( rosa klubbhus med sandlåda innan )

Jag antar att du varit på en sån industri som om man blandar det dom tillverkar med grädde så blir det en sån flaska som man skall ha i bakfickan till Tasse :D

Eftersom så gott som alla hinder på alla banor är tillägnade "Bruna Bönor" så kan väl extremisterna få ett litet rosa hus i Östergötland och varsin gris i Västmanland :p

Läste i en annan tråd att du hade en gammal dressyrlärare :eek: menar du på fullt allvar att en sån finns i livet än ;)

Sedär Berta-Lotta! Rosa klubben rules....:bump::bump:

Sedär Berta-Lotta! Rosa klubben rules....:bump::bump:

Hmm... Tänk om min lilla pålla inte blir en fälttävlansstjärna då:eek:? Hon kanske blir hopphäst eller -ve och fasa- dressyrhäst:eek: (hon är ju bara ett år, så jag kanske har blivit gammal och feg när det är dags för henne att äntra tävlingsbanorna...:o) Fast bruna hästar kanske också får vara med om de har lite grå utrustning:angel:?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Litet hemmakontor - inspo sökes

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka