Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Hmm... Tänk om min lilla pålla inte blir en fälttävlansstjärna då:eek:? Hon kanske blir hopphäst eller -ve och fasa- dressyrhäst:eek: (hon är ju bara ett år, så jag kanske har blivit gammal och feg när det är dags för henne att äntra tävlingsbanorna...:o) Fast bruna hästar kanske också får vara med om de har lite grå utrustning:angel:?

Sälj henne då!:devil: finns inte i ditt liv att ha en häst som inte går FT....:D

Du måste lära dig rätt inställning innan du kan få inträde i Rosa Klubben det märker jag....

Inställning regler:

Tänk alltid Rosa, dvs säg alltid emot alla Bruna även när du håller med

Var alltid Rosa, dvs Skimmel + Rosa kläder=Rosa

Uppträd alltid Rosa, dvs på fest gäller höga klackar och Rosa skumpa

Var ALDRIG Brun, dvs vanlig och boring....:devil:

Inställning regler:

Typ som miss Piggy då eller :p

Sälj henne då!:devil: finns inte i ditt liv att ha en häst som inte går FT....:D

Du måste lära dig rätt inställning innan du kan få inträde i Rosa Klubben det märker jag....

Inställning regler:

Vill bara tala om att detta är inte lätt:(. Har ingen skimmel men rider i Rosa, har inte en brun böna utan en brun boring:o. Mutar Tasse med brunvit vätska och är norrlänning:devil:. Hur fel kan det bli:eek:

Nej, jag börjar förstå det...:crazy::D. Fast jag måste erkänna att det verkar mindre krångligt att vara med i Bruna Bönor...:devil:

Min bruna är i alla fall inte boring, hon brukar åtminstone roa publiken på tävling, tex genom att bralla mitt i dressyrprogrammet så att hon trampar av sig en sko...:crazy::rofl: Inte ens jag kunde hålla mig för skratt, hade fullt sjå med att sitta kvar resten av programmet... Vill bara tillägga att vi trots detta slog Novali...:devil::p

Jag märker att jag måste lista ut vilka personer som gömmer sig bakom varje nick... Blir kanske inte så bra om man smyger fram till fel banbyggare (för det är du väl, Tasse?) med en flaska..:rofl:

De flesta av oss banbyggare med viss rundör kan nog tänka oss att ta emot en sån dryck:angel:

De mer spensliga typerna huserar bara undantagsvis här (men vissa av dom är desto mer omskrivna:devil:) och där gör du klokt i att ta varianten utan grädde ;)

Sen behöver ju dom bruna inte vara boring bara för att de inte skickar av sin rosa matte vid första bästa sten :p

8. LenaH är allas vår Gudinna

*viskar*

Ni fjäskisar kan ju få en liten hint om att idag kan man gratulera LenaH till andraplatsen i 1,30 om man vill ligga på plussidan.. (shit, nu har jag nog varit snäll så det räcker fram till jul! :eek:)

:D

:bow::bow: Grattis Lena! :bow::bow:

Så fick jag fjäskat lite också... nu när vi aldrig kom iväg för att slåss om det med den vita (som aldrig nånsin kommer att iklädas rosa)

*Fniss*:D Hej hej...!!

Hello stranger!:D Allt väl? Du måste hjälpa mig nu, ska jag bli en brun böna eller medlem i rosa/grå klubben? Efter helgens resultat för övriga medlemmar i rosa/grå klubben kanske man ska vara brun i alla fall...:devil: (Sorry Nova, jag kunde inte låta bli. Blev kanske lite väl snäll i den andra tråden...:devil:)

Hello stranger!:D Allt väl? Du måste hjälpa mig nu, ska jag bli en brun böna eller medlem i rosa/grå klubben? Efter helgens resultat för övriga medlemmar i rosa/grå klubben kanske man ska vara brun i alla fall...:devil: (Sorry Nova, jag kunde inte låta bli. Blev kanske lite väl snäll i den andra tråden...:devil:)

Ja, jag blev misstänksam...tänkte väl att du inte kunde ändra personlighet sådär!:devil: Men nu om du ens i din vildaste fantasi tror att Fjollan skulle våga säga nåt ofördelaktigt om mig efter att ha åkt 40 mil hem i samma bil efter gårdagen....:angel::D

Ja, jag blev misstänksam...tänkte väl att du inte kunde ändra personlighet sådär!:devil: Men nu om du ens i din vildaste fantasi tror att Fjollan skulle våga säga nåt ofördelaktigt om mig efter att ha åkt 40 mil hem i samma bil efter gårdagen....:angel::D

Det finns ju PM...:angel::devil:

Stackars Fjollan, det kan inte ha varit en rolig bilresa...:D (värre än vanligt, menar jag:devil:)

Hej hopp! Tack, allt är bra, hur är det själv? Mitt tips är att du blir som jag... Naturligtvis är jag en brun böna, men dessutom är jag Rosa/Grå Klubbens STÖRSTA FAN, med supporterdräkt och allt. Jag blev dock tvungen att inhandla en grå maskot(modell mindre), för att klara inträdesprovet och åtminstone till viss del accepteras...Rosa täcke, grimma och benlindor är inte heller nån nackdel...:angel:

Hej hopp! Tack, allt är bra, hur är det själv? Mitt tips är att du blir som jag... Naturligtvis är jag en brun böna, men dessutom är jag Rosa/Grå Klubbens STÖRSTA FAN, med supporterdräkt och allt. Jag blev dock tvungen att inhandla en grå maskot(modell mindre), för att klara inträdesprovet och åtminstone till viss del accepteras...Rosa täcke, grimma och benlindor är inte heller nån nackdel...:angel:

Åh, då har vi snart inträdet klart, vinst av rosa grimma och en rosa foderhink! har det blivit under säsongen - gills det:crazy:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka