Novali01
Trådstartare
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!
Ja, lokal var den då det inte finns annat här just nu men kollar du resultaten så var den GP-byggd....2 nollor, 4 st 4-felare och sen resten från 8 fel till 30...
Att kvala din lilla Bruna ska väl vara en piece of cake om du LIMMAR fast hennes skor! Känner inte för att få en doja i huvudet över en oxer eller så..
Inte kul med ditt knä men eftersom du tydligen har rika föräldrar så kan du väl snabbt och lätt komma in på Carlanderska???
Vad har du varit på för pytteliten lokaltävling med typ 3 starter och bara vanliga bommar i hindren?
För övrigt har jag fått reda på att jag antagligen måste operera knät jag skadade på den livsfarliga banhoppningen. Hoppas bara att det går att få tid hyfsat snabbt, så inte nästa säsong påverkas allt för mycket. Annars kan väl du (som numera tydligen är banhoppningsproffs) hoppkvala min häst nästa år?
Ja, lokal var den då det inte finns annat här just nu men kollar du resultaten så var den GP-byggd....2 nollor, 4 st 4-felare och sen resten från 8 fel till 30...
Att kvala din lilla Bruna ska väl vara en piece of cake om du LIMMAR fast hennes skor! Känner inte för att få en doja i huvudet över en oxer eller så..
Inte kul med ditt knä men eftersom du tydligen har rika föräldrar så kan du väl snabbt och lätt komma in på Carlanderska???